ارزان ترین ترانس های محافظ  لوازم برقی در بازار چند؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ادامه دار شدن قطعی برق در مناطق مختلف کشور به همراه گسترده تر شدن محدوده های قطع برق ، مشترکان را به فکر خرید وسایلی انداخته است که لوازم برقی آنها را از نوسان های برق محافظت کند. در این میان تقاضا برای ارزان ترین ترانس های محافظ برق در بازار افزایش یافته است.

به گزارش کاماپرس، قطعی برق که در هفته گذشته به صورت پراکنده و نه چندان آزاردهنده در تهران و کلان شهرها آغاز شده بود این هفته به صورت قطعی های حداقل 2 ساعته و گاه بیش از یک نوبت در شبانه روز درآمده و نه تنها در تهران و شهرهای بزرگ بلکه در شهرهای کوچک و روستاها نیز اجرا می شود.

قطع و وصل شدن برق نوساناتی در شبکه ایجاد می کند که ممکن است لوازم برقی را دچار مشکل کند به همین دلیل تقاضا برای خرید ترانس های محافظ لوازم برقی در بازار رو به افزایش گذاشته است.

در ادامه چند مدل از ارزان ترین ترانس های محافظ لوازم برقی را معرفی می کنیم.

محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل M116

راز آسمان پایتخت

یکی از ارزان ترین ترنس های محافظ لوازم برقی محافظ ولتاژ الکترونیکی نمودار کنترل مدل M116 است که بیشتر برای محافظت یخچال و فریزر از نوسانات برق کاربرد دارد. قیمت این محصول حدود 65 هزار تومان است.

محافظ ولتاژ سارا مدل P255 مخصوص یخچال

این ترانس محصولی از گروه صنعتی سارا است که جزو تولید کنندگان با سابقه این محصولات به شمار می رود. این ترانس را نیز می توان جزو ارزان ترین محصولات بازار دانست که به منظور حفاظت از یخچال و فریزر در منازل و یا مکان‌های اداری طراحی و ساخته شده است و با مقاومت در برابر ولتاژ‌های غیر استاندارد و مضر مانع از سوختن آن‌ها در مقابل شوک‌های احتمالی‌ برق شهر می‌‌شود. قیمت این محصول 267 هزار تومان است.

محافظ نوسان برق پارت الکتریک مدل PE5137

این محصول نیز با قیمت 176 هزار تومانی جزو ارزان ترین های بازار به شمار می رود. گارانتی 24 ماهه از طرف شرکت نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز