ارزان ترین تبلت های سامسونگ و هوآوی و شیائومی در بازار

افزایش نرخ ارز، قیمت تبلت از برندهای مختلف را نجومی کرده است و شما برای خرید ارزان ترین تبلت باید حداقل 2 میلیون تومان داشته باشید.

به گزارش کاماپرس، برررسی میدانی در بازار موبایل تهران نشان می دهد که قیمت تبلت های برند شیائومی از 4 میلیون و 300 هزار تومان آغاز می شود اما برای خرید تبلت سامسونگ، شرایط کمی آسانتر می شود و شما با 3 میلیون و 250 هزار تومان هم می توانید صاحب تبلت شوید، در این میان وضعیت تبلت های هوآوی بهتر است و اگر 2 میلیون و 400 هزار تومان داشته باشید، امکان خرید تبلتی با برند هوآوی را دارید.

در بازار موبایل تهران، قیمت ارزان ترین تبلت با برند شیائومی و مدل note8 چهار میلیون و 300 هزار تومان است. ضمنا تبلت شیائومی مدل not8 pro پنج میلیون و 690 هزار تومان، note9s پنج میلیون و 400 هزار تومان و note10 یازده میلیون و 544 هزار تومان است.
قیمت تبلت برند سامسونگِ مدل sx ده اینچ چهارده میلیون و 700 هزار تومان، A8 هشت اینچ 3 میلیون و 250 هزار تومان، TAB515 ده اینچ 4 میلیون و 550 هزار تومان است.
همچنین در بازار ، تبلت با برند هواوی و مدل T3 هفت اینچ 2 میلیون و 400 هزار تومان، T3 ده اینچ 3 میلیون و 500 هزار تومان، PADE8 میت 2020 سه میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود.

تاثیر ارز بر قیمت تبلت

آریاک سفر

رئیس اتحادیه فروشندگان لوزم صوتی و تصویری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره تغییرات قیمت گوشی تلفن‌همراه، لپ‌تاپ و تبلت اظهار می کند: قیمت کلیه کالاهای وارداتی وابسته به نرخ دلار است، با توجه به نوسانات قیمتی دلار در هفته‌های اخیر قیمت این لوازم هم روند افزایشی داشته است.
ابراهیم درستی با بیان اینکه قیمت ارز تمام معادلات بازار را بهم زد، ابراز امیداوری می کند که هفته آینده وضعیت بهتر شود و قیمت‌ها به ثبات برسد.
درستی یادآور می شود: اگر در بخش لوازم صوتی و تصویری و از جمله لپ‌تاپ و تبلت گرانی را شاهدیم به واردکنندگان برمی‌گردد، مغازه‌دار توان احتکار و افزایش خارج از عرف قیمت را ندارد.
او اضافه می کند: در حال حاضر قدرت خرید 50 درصد کمتر شده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومیهوآوی
نرم افزار حسابداری
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “ارزان ترین تبلت های سامسونگ و هوآوی و شیائومی در بازار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز