ارزان ترین تبلت های سامسونگ در بازار چند؟

بازار تبلت این روزها به دلیل آنلاین شدن آموزش ها در مدارس و دانشگاه ها بسیار پررونق است اما روند قیمت ها در این بازار آن طور که متقاضیان انتظار دارند نزولی نیست و ارزان ترین تبلت ها هم در این بازار بیش از 2 میلیون تومان قیمت دارند.

به گزارش کاماپرس، تبلت در ایام همه گیر شدن بیماری کرونا برای دانش آموزان و دانشجویان به یک ابزار آموزشی ضروری تبدیل شده است. گوشی های تلفن همراه هم می توانند این کارکرد را داشته باشند اما قیمت آنها بسیار بالاتر است و صفحه نمایش آنها هم نسبته به تبلت کوچک تر است.

در بازار تبلت طی دو هفته اخیر شاهد کاهش قیمت ها بوده ایم اما این کاهش قیمت مطابق انتظار مشتریان نیست و نمی توان گفت قیمت ها در این بازار سقوط کرده است.

ارزان شدن  تبلت در صورت سقوط دلار به زیر 20 هزار تومان

برندهای پرطرفدار همچنان با قیمت بالا به فروش می رسند و به گفته فروشندگان تا زمانی که قیمت دلار به زیر 20 هزار تومان سقوط نکند نمی توان انتظار کاهش قیمت جدی در این بازار داشت.

آریاک سفر

بر اساس گزارش اقتصاد آنلاین قیمت تبلت سامسونگ از مدل Galaxy tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و سایز صفحه نمایش ۸ اینچ سه میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است است. این تبلت را می توان ارزان ترین تبلت سامسونگ در بازار به شمار آورد. همچنین تبلت سامسونگ با مدل Galaxy tab A 10.1 2019 LTE SM-T515 با حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت و صفحه نمایش ۸ اینچی به قیمت ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

ارزان ترین تبلت بازار در حال حاضر تبلت برند لنوو با مدل Tab 3 8 85OF WIFI دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و صفحه نمایش ۷ اینچی است این تبلت به قیمت ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

در ادامه قیمت چند مدل دیگر تبلت از برندهای موجود در بازار را به روایت اقتصاد آنلاین مشاهده می کنید:

  • برای دسترسی سریعتر به اخبار و گزارش های بازار موبایل و تبلت، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.
مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز