ارزان ترین آپارتمان های اجاره ای با پول پیش زیر 100 میلیون

لست سکند

گرانی مسکن و اجاره در پایتخت کار را به جایی رسانده که اگر مستاجر هستید و پول پیش یا همان ودیعه شما زیر 100 میلیون تومان است برای اجاره در مناطق مختلف تهران باید به دنبال ارزان ترین آپارتمان های اجاره ای باشید و یا این که قدرت پرداخت اجاره ماهانه خود را بالا ببرید.

به گزارش کاماپرس، هشدارهایی که پیش از این درباره جمع شدن فنر نرخ ها در بازار اجاره داده می شد کم کم رنگ واقعیت به خود می گیرد. دولت امسال به صورت دستوری بازار اجاره را تا حدی کنترل کرد و موجران را از افزایش بیش از 25 درصد باز داشت اما این اقدام دولت وقتی با افزایش قیمت واحدهای مسکونی مواجه شد معادله بین قیمت مسکن و اجاره را به شدت نامتوازن کرد.

در حال حاضر اگر قرار باشد بر اساس قیمت آپارتمان از مستاجران اجاره دریافت شود، اجاره ها از سطح فعلی – که همین مقدار هم برای مستاجران کمرشکن است –  سر به فلک می کشد.

روزنامه دنیای اقتصاد در گزارشی به معرفی برخی از ارزان ترین آپارتمان های اجاره ای با پول پیش زیر 100 میلیون تومان پرداخته است که در ادامه گزیده ای از این فایل ها را می خوانید.

بر اساس این گزارش واحد مسکونی ۵۱ متری در محله نارمک، خیابان آیت با پول پیش ۵۰ میلیون تومان و اجاره ۳ میلیون تومان در ماه قابل اجاره است. در منطقه دیگری از شرق تهران یعنی بزرگراه رسالت خیابان حیدرخانی هم واحد ۶۲ متری با پول پیش ۵۵ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۳ میلیون تومان به اجاره گذاشته شده است.

راز آسمان پایتخت

در بلوار اشرفی اصفهانی واقع در غرب تهران محدوده سیمون بولیوار واحد ۶۵ متری با پول پیش ۶۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه ۳ میلیون تومان قابل اجاره است. در خیابان نامجو، خیابان شیخ صفی واحد ۵۶ متری با ودیعه ۳۰ میلیون تومان و اجاره ماهانه دو میلیون و ۷۰۰ هزار تومان اجاره داده می شود.

در خیابان خواجه نظام، خیابان اجاره دار واحد ۶۵ متری با ۴۵ میلیون پول پیش و ۳ میلیون اجاره می توان اجاره کرد. در همین خیابان واحد ۶۵ متری دیگری با ۴۰ میلیون پول پیش و ۳ میلیون اجاره قابل اجاره است.

در نیاوران خیابان صبوری یک واحد مسکونی ۳۵ متری با ۳۰ میلیون تومان ودیعه و سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان اجاره ماهانه به مستاجران پیشنهاد شده است.  در شهرک اکباتان واقع در غرب تهران خیابان بیمه دوم یک واحد ۱۰۰ متری پنجاه میلیون تومان ودیعه و ۴ میلیون تومان اجاره ماهانه درخواست کرده است.  در سعادت آباد با ۸۰ میلیون تومان پول پیش و ۷ میلیون تومان اجاره ماهانه میتوان یک واحد ۷۵ متری را حوالی میدان بهرود اجاره کرد.

در خیابان دوازدهم وزرا با ۱۰۰ میلیون تومان ودیعه می توان یک واحد ۱۱۰ متری را اجاره کرد که البته علاوه بر 100 میلیون ودیعه ای که مستاجر باید پرداخت کند، هفت میلیون تومان هم اجاره ماهانه آن است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز