ارزان ترین آپارتمان هایی که با ۹۰۰ میلیون تومان می توان خرید

لست سکند

با اینکه همه آمارها از افزایش قیمت مسکن خبر می دهد، اما هنوز هم می توان با ۹۰۰ میلیون تومان یک آپارتمان ۵۳ متری در محله بریانک تهران خرید.

به گزارش کاماپرس،تحقیقات میدانی از بنگاههای املاک نشان می دهد، قیمت پایه آپارتمان در تهران از یک میلیارد به بالا شروع می شود. آپارتمانهایی که نسبت به سال ساخت، متراژ و البته از همه مهمتر محله ای که در آن واقع شده، قیمت گذاری می شوند.

با این حال کمی پرس و جو در محله های پایین تر از مرکز تهران، خریداران را به آپارتمان هایی می رساند که هم متراژ پایینی دارند و هم قیمت مناسب . مثلا در محله جیحون،‌ یا محله بریانک فایلهای پیشنهادی برای فروش آپارتمان های زیر یک میلیارد تومان وجود دارد و مشتریان را با ۹۰۰ میلیون تومان صاحب یک واحد نقلی می کند. البته بعضی از این واحدهای نقلی سن و سال بالایی هم دارند.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

 

راز آسمان پایتخت

ارزان ترین آپارتمان های ۹۰۰ میلیونی در تهران

یک واحد آپارتمان ۳۸ متری با ۵ سال ساخت در محله جیحون، خیابان رضایی با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می شود. یک واحد آپارتمان ۴۵ متری ۹ سال ساخت هم در محله تاجیک،‌خیابان طوس هم با ۹۰۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

در محله آذربایجان خیابان کارون یک واحد آپارتمان ۳۵ متری با ۱۴ سال ساخت هم با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان معامله می شود. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، یک واحد آپارتمان ۵۳ متری با ۵ سال ساخت هم در محله بریانک، خیابان حسینی حدود ۹۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین با ۹۰۰ میلیون تومان می توانید یک آپارتمان ۴۶ متری با ۲۲ سال ساخت در محله مجیدیه شمالی ۷ خیابان اصغریان ، معامله کنید. یک واحد آپارتمان ۴۶ متری با ۱۸ سال ساخت هم در محله سلسبیل۷ خیابان مشهدی با قیمت ۹۰۰ میلیون تومان فروخته می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار مسکن، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز