ارزان‌ترین تلویزیون های باکیفیت در بازار ایران

اگر قصد ندارید با تلویزیون خود به اینترنت وصل شوید یا از طریق بلوتوث فایل منتقل کنید، ضرورتی ندارد بودجه زیادی را صرف خرید این کالا کنید.

به گزارش کاماپرس، امکانات جانبی که تلویزیون‌ها دارند در قیمت آنها تاثیر زیادی دارد. اگر مصرف‌کنندگان توقعاتی مانند کیفیت 4k، اتصال به اینترنت، بلوتوث یا صدای فوق‌العاده نداشته باشند، می‌توانند تلویزیون‌های بسیار خوب و باکیفیتی در بازار پیدا کنند که اتفاقا از نظر قیمتی نیز در مقایسه با سایر مدل‌ها به صرفه هستند.

روزنامه هفت صبح، سه‌تلویزیون 43 اینچی که در بازار امروز به لحاظ قیمتی قدرت‌نمایی می‌کنند را معرفی کرده است. پیشنهاد می‌کنیم اگر فقط اهل دیدن برنامه‌های‌تلویزیون و فیلم‌های سینمایی هستید، این سه‌تلویزیون را در لیست بررسی‌های‌تان قرار دهید:

1- تلویزیون آر تی سی مدل 43BM5400

اگر قصد دارید از تلویزیون جدید خود در خانه‌ای کوچک یا محیطی نه‌چندان بزرگ استفاده کنید، این‌تلویزیون فول اچ.دی گزینه مناسبی است. دو اسپیکر هشت واتی که صدایی 16 واتی را به شما ارایه می‌دهد، مسئولیت انتقال صدا را برعهده دارند. خروجی صدای این تلویزیون دالبی دیجیتال پلاس است. دو پورت یو.اس.بی 2.0 برای اتصال فلش‌مموری یا هارد اکسترنال روی بدنه این‌تلویزیون قرار دارد. دو پورت اچ.دی.ام.آی نیز برای اتصال به سایر دستگاه‌های صوتی و تصویری روی این تلویزیون 4.8 میلیون تومانی قرار دارد.

آریاک سفر

2- تلویزیون اکسنت مدل ACT4319

اگر ضرورت دارد که تلویزیون‌تان حتما هوشمند باشد، می‌توانید این مدل را انتخاب کنید. با این شرایط هم می‌توانید نرم‌افزارهای مورد نیاز را نصب کنید و هم به اینترنت وصل شوید. صفحه نمایش این تلویزیون‌با رزولوشن 1080 در 1920 و امکان نمایش 16.7 میلیون رنگ را دارد و LED و فول اچ.دی است. دو درگاه یو.اس.بی و دو درگاه اچ.دی.ام.آی روی بدنه این تلویزیون است. مزیت دیگر این دستگاه، امکان اتصال از طریق بلوتوث است. قیمت 4.9 میلیون تومانی این‌تلویزیون، در مقایسه با سایر رقبایش، یک مزیت جدی است.

3- تلویزیون‌مجیک تی‌وی مدل MT43D1300

یکی از تفاوت‌های این‌تلویزیون در مقایسه با سایر رقبایش امکان قرارگیری در دو حالتِ رومیزی و دیواری است. دو اسپیکر با مجموع توان خروجی 16 وات، درگاه‌های یو.اس.بی و اچ.دی.ام.آی روی بدنه این تلویزیون قرار دارند. یکی از نکات جالت این مدل، برخورداری از حالت هتل است. همچنین ماشین زمان، تلتکس و پی.وی.آر از جمله امکانات دیگر این دستگاه است. خروجی اس.پی.دی.آی.اف این‌تلویزیون صدایی باکیفیت و بدون نویز را به کاربران ارایه می‌دهد. قیمت این تلویزیون5 میلیون تومان است.

در این زمینه بیشتر بخوانید:

 

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز