ارزانترین خودرو شاسی بلند غیرچینی در سامانه یکپارچه + جزییات ثبت نام

تورهای مسافرتی لحظه آخر

فولکس واگن آی دی 4 ارزانترین خودرو شاسی بلند غیرچینی در سامانه یکپارچه است که حدود یک میلیارد و 450 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده‌است. این خودرو از نظر فنی و طراحی در بازار ایران متقاضیان زیادی دارد.

به گزارش کاماپرس، در هفته های اخیر وزارت صنعت، معدن و تجارت مجوز عرضه 9 خودرو خارجی در سامانه را صادر کرد. قیمت این خودروهای برقی و هیبرید در رنج بین یک میلیارد تا 3 میلیارد تومان بود.

همچنین بیشتر این خودروها از برندهای چینی بوده و تنها دو مدل آئودی و فولکس واگن به عنوان خودرو شاسی بلند غیرچینی در فهرست وجود دارد.

بررسی قیمت این خودروها نشان داد که ارزانترین خودرو شاسی بلند غیرچینی در سامانه یکپارچه فولکس واگن آی دی 4 است که حدود یک میلیارد و 450 میلیون تومان قیمت گذاری شده‌است. در این گزارش به بررسی ویژگی‌های فنی این خودرو پرداخته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

این خودرو در کارخانه faw چین تولید می‌شود. به همین دلیل از طریق چین به بازار ایران وارد شده‌است. فولکس واگن آی دی 4 از طریق دو سرمایه‌گذاری مشترک بین فولکس و فاو و همچنین سرمایه‌گذاری مشترک سایک و فولکس در بازار چین تولید و عرضه می شود و تولیدات آنها در ظاهر تغییرات جزیی دارد.

ویژگی فنی فولکس واگن آی دی 4

فولکس واگن آی دی 4 دارای باطری 55 کیلووات ساعتی است که می‌تواند برق مورد نیاز برای 442 کیلومتر حرکت را تامین کند. این خودرو دارای 168 اسب بخار قدرت، 310 نیوتن گشتاور است. همچنین این خودرو که برای رقابت با خودرو کونا و بولت ساخته شده و از نظر فنی بشدت قابل رقابت است. باتری این خودرو در 20 دقیقه شارژ می‌تواند از ظرفیت 20 درصد به 80 درصد برسد.  فولکس واگن آی دی 4 می‌تواند 160 کیلومتر سرعت در ساعت با شتاب 9 ثانیه پیمایش داشته باشد و از نظر ایمنی نیز استانداردهای بالایی دارد.

آپشن های فولکس واگن آی دی 4

این خودرو دارای آپشن‌هایی مانند استارت بدون کلید، نمایشگر 12 اینچی، سنسور نور و باران، سقف پانوراما، دستیار صوتی، کنترل پایداری و کشش، کمک ترمز، کنترل کروز تطبیقی، اتوهلد، چراغ های ال ای دی، سنسور پارک جلو و عقب، سقف پانوراما و … است.

انتهای پیام

آریاپی
آهن رویال
دادپویان
رایانه کمک
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “ارزانترین خودرو شاسی بلند غیرچینی در سامانه یکپارچه + جزییات ثبت نام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز