ارایه محصولات شرکت “پیشگام تجهیز و تهویه هم آرا” همگام با نیاز بازار و مشتری

پیشگام تجهیز تهویه آرا-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت پیشگام تجهیز تهویه هم آرا به عنوان تولید کننده انحصاری پولی‌های دو تکه‌ی تیپر لاکی در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات حضور دارد.

به گزارش کاماپرس، مهندس محمدعلی سالک افشار، مدیرعامل مجموعه شرکت پیشگام تجهیز تهویه هم آرا با بیان اینکه این مجموعه با هدف ارایه و معرفی آخرین تولیدات و محصولات در بیست و دومین نمایشگاه تاسیسات شرکت کرده است، گفت: در این رابطه انواع یراق آلات بدنه‌ی دستگاه‌های هواساز همچون انواع قفل‌ها، لولا‌ها، دستگیره‌ها و پروفیل‌‌های استراکچر بدنه را تولید و عرضه کرده‌ایم.

پیشگام تجهیز تهویه آرا-کاماپرس

وی در رابطه با برنامه‌های توسعه‌ محصول و بازار شرکت پیشگام تجهیز و تهویه هم آرا، خاطرنشان کرد: این مجموعه به صورت مداوم با شرکت‌های تولید کننده‌ دستگاه‌های هواساز، چیلرها، یونیک پکیج‌ها و تمام دستگاه‌های تهویه مطبوع در ارتباط بوده و با توجه به نیاز بازار و مشتری، قطعات جدید عرضه می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین ضمن شرکت در نمایشگاه‌های خارجی، نسبت به کسب و انتقال دانش و تکنولوژی‌های روز دنیا در حوزه صنعت تهویه مطبوع و درنهایت به روز کردن محصولات تولیدی خود، اقدام می‌کنیم.

راز آسمان پایتخت

وی به جذب نمایندگی‌های جدید برای این مجموعه در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: ما در سراسر ایران فروش داریم و در همین راستا، مشتریان دائم ما می‌توانند ضمن اخذ نمایندگی، به صورت رسمی با برند شرکت پیشگام تجهیز و تهویه هم آرا فعالیت کنند.

سالک در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی برای صادرات محصول به کشورهای حاشیه، گفت: در صورت نیاز در این راستا اقدام می‌شود.

مدیر عامل شرکت پیشگام تجهیز تهویه هم آرا با بیان اینکه از سال 79 تولید قطعات دستگاه‌های تهویه مطبوع را آغاز کرده‌ایم، بیان کرد: همچنین پولی‌های دو تکه‌ی تیپر لاکی را به صورت اختصاصی و با کیفیت بسیار قابل قبول و انحصاری تولید می‌کنیم.

پیشگام تجهیز تهویه آرا-کاماپرس

سالک در پایان تولید باکیفیت محصول را مهمترین اولویت و شعار شرکت دانست و اظهار کرد: هدف ما این است که تولیدکنندگان در اسرع وقت قطعات مورد نیاز خود را تأمین کرده و بتوانند تولیدات خود را به موقع و باکیفیت مطلوب ارائه کنند.

شرکت پیشگام تجهیز تهویه هم آرا فعالیت خود را در حدود دو دهه پیش با تولید پولی‌های دوتکه تیپر لاک یا اصلاحا پولی های گوه‌ای به عنوان نوع جدیدی از پولی‌های انتقال قدرت نسبت به پولی ناف‌دار رایج در بازار، آغاز کرد. شرکت پیشگام تجهیز تهویه هم آرا از سال ۱۳۷۹ تاکنون در دو حیطه تولید و تامین قطعات دستگاه‌های تهویه مطبوع و تولید پولی‌های دو تکه چدنی و آلومینیومی فعالیت می‌کند.

پیشگام تجهیز تهویه آرا-کاماپرس

گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی تهران 13 تا 16 مهر ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است.

انتهای پیام

مرتبط با : انجمن تولیدکنندگان صنعت تهویه مطبوع ایرانپیشگام تجهیز تهویه هم آرا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز