7 اشتباه رایج آقایان در انتخاب ادکلن مردانه

7 اشتباه رایج آقایان در انتخاب ادکلن مردانه کاماپرس

جدای از سلیقه هر فرد در انتخاب ادکلن مردانه، نکات زیادی وجود دارد که رعایت نکردن آن‌ها هنگام خرید عطر می‌تواند تجربه ناخوشایندی فراهم کند. این نکات معمولا موضوعات پیچیده و غیرقابل درکی نیستند و برعکس، گاهی آن‌قدر ساده و پیش پاافتاده‌اند که حتی لازم نمی‌بینیم به آن‌ها، آن‌طورکه باید، توجه کنیم.

کاماپرس در این گزارش، 7 اشتباه رایج آقایان در انتخاب ادکلن مردانه را با جست‌وجو در چند فروشگاه عرضه‌کننده عطر، شرح می‌دهد.

هرچه قیمت ادکلن مردانه بیشتر باشد، رایحه آن بهتر است

این گزاره یکی از رایج‌ترین اشتباهات مردان در انتخاب ادکلن است که در بسیاری از موارد به ضرر آن‌ها تمام می‌شود. ادکلن‌های گران‌قیمت بسیاری وجود دارند که ترکیبات و حتی رایحه آن‌ها شبیه یا کپی‌شده از یک ادکلن با قیمت معمولی است.

علت این موضوع بیشتر به تبلیغات انجام‌شده برای محصول، طراح عطر و حتی کارهای صورت‌گرفته برای طراحی شیشه و بسته‌بندی آن وابسته است تا بوی منحصربه‌فرد و متفاوت ادکلن. از دیگر دلایلی که می‌تواند در قیمت یک عطر تاثیرگذار باشد، روغن‌هایی است که برای سنگین‌تر شدن به آن اضافه می‌کنند.

بنابراین بهتر است در مراجعه دوباره به فروشگاه‌ها برای خرید عطر مردانه، نمونه‌های قیمت مناسب‌تر را نیز رصد کنید؛ حتی می‌توانید با کمک مشاور حاضر در مراکز فروش، نسخه‌های مختلف از ترکیب نت‌های مدنظر را با هم مقایسه و با قاطعیت تصمیم خود را نهایی کنید.

راز آسمان پایتخت

هرچه قیمت ادکلن مردانه بیشتر باشد، رایحه آن بهتر است کاماپرس

بیشتر بخوانید:

نت‌های اولیه ادکلن مردانه مهم‌تر است

خوب است بدانید اگر قرار باشد فقط به نت‌های ابتدایی یک عطر توجه کنید در واقع بخش بزرگی از کشف رایحه آن عطر را از دست داده‌اید. البته این موضوع آن‌قدرها هم قابل انکار نیست، آن‌هم وقتی بدانیم مشام ما زمانی یک عطر را تمام و کمال می‌شناسد که همه نت‌های آن را تک‌به‌تک، تا نت پایانی، احساس کند.

به همین‌خاطر است که استشمام سریع عطر در فروشگاه‌ها می‌تواند برای همیشه شما را از بوییدن و شناختن عطر مخصوص‌تان محروم کند؛ چون در آن حالت فقط نت‌های بالایی آن را متوجه می‌شوید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب تجربه کامل‌تر از یک رایحه، به جای امتحان کردن داخل درب ادکلن یا کاغذ، آن را روی دست خود، در فواصل زمانی بیشتر، بررسی کنید.

نت‌های اولیه ادکلن مردانه مهم‌تر است کاماپرس

ادکلن مردانه باید تلخ و تند باشد

متاسفانه، پایبندی بعضی از آقایان به کلیشه‌های جنسیتی و باورهای سنتی، لذت تجربه طیف گسترده‌ای از آکوردهای جالب توجه را از آن‌ها می‌گیرد. امروزه عطرهای بی‌شماری وجود دارند که دیگر در قالب چهارچوب‌های قدیمی ساخته نشده و برای هرکسی، فارغ از جنسیت، قابل استفاده‌اند.

عدم ریسک برای تعویض عطر نیز یکی دیگر از اشتباهاتی است که ردپایی از تکیه به کلیشه‌ها در آن یافت می‌شود. از تغییر نترسید و نت‌های متفاوت را امتحان کنید؛ مهم نیست رایحه‌ای که دوست دارید شیرین و گلی یا منتسب به زنان است، شما پلی برای آیندگان ایجاد می‌کنید تا خود واقعی‌شان را زندگی کنند.

ادکلن مردانه باید تلخ و تند باشد کاماپرس

بررسی چند ادکلن مردانه پشت هم، ایرادی ندارد

اشتباه پررنگ دیگری که مردان، آن‌هم از روی عجله، در خرید ادکلن مرتکب می‌شوند، بررسی چند رایحه، به‌صورت پشت هم و بدون تنفس است. درحالی‌که بینی ما در هربار فقط می‌تواند حداکثر 3 عطر را به‌خوبی شناسایی کند و بعد از آن نیاز به استراحت دارد.

اگر عجله دارید و می‌خواهید زود قصه خرید عطر را تمام کنید، بهتر است از قبل یک لیست جامع از اسانس‌ها و رایحه‌هایی که دوست دارید تهیه کنید و آن را دراختیار فروشنده بگذارید تا راهنمایی‌های گزیده‌تری داشته باشد.

بررسی چند ادکلن مردانه پشت هم، ایرادی ندارد کاماپرس

فقط مهم است که ادکلن مردانه بوی خوبی بدهد

بدیهی است که هر ادکلنی را برای بوی خوب و خواستنی‌اش تهیه می‌کنیم، اما این تمام چیزی نیست که قبل از خرید اهمیت دارد. درواقع مهم است که هماهنگی این بوی خوب را با محصولات آرایشی-بهداشتی دیگری که استفاده می‌کنیم، از جمله دئودرانت‌ها، کرم بعد از اصلاح، ژل مو و … بررسی کنیم تا تداخل آن‌ها رایحه نامناسبی ایجاد نکند.

فقط مهم است که ادکلن مردانه بوی خوبی بدهد کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : عطر شقایقعطرسراعطرش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز