اجاره سانتافه در تهران چه قیمت است؟

سانتافه-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از افراد برای مهمانی‎های مجلل و یا مراسم‎های عروسی ترجیح می‏دهند با یک خودرو لوکس اجاره کنند تا بتوانند به راحتی تردد کنند. امکان اجاره سانتافه از طریق کافه رنت در تهران فراهم شده است و حداقل زمان برای اجاره، سه روز است. سانتافه‎های شرکت کافه رنت از نوع نیوفیس هستند و در مدل‎های 2014 و 2016 در رنگ‎های سفید و مشکی قابل اجاره کردن هستند.

کاماپرس در ادامه به توضیح قیمت اجاره سانتافه در تهران می‎پردازد:

قیمت اجاره هیوندا سانتافه نیو

حداقل زمان اجاره سانتافه نیو از کافه رنت سه روز است و مبلغ اجاره دو میلیون و 800 هزار تومان در ازا هر روز است. در صورتی که افراد تمایل داشته باشند که ماشین را برای بیش از 14 روز اجاره کنند، مبلغ اجاره دو میلیون و700 هزار تومان خواهد بود. همچنین ودیعه‎ ضمانت به مبلغ 50 میلیون تومان برای اجاره این ماشین لازم است.

شرایط اجاره سانتافه نیو بدون راننده

افراد برای اجاره این ماشین باید حداقل 20 سال سن داشته باشند و گواهینامه آن‌ها حداقل شش ماه اعتبار زمانی داشته باشد. ارائه‌ گواهی معتبر اشتغال به کار و یا محل سکونت شخص اجاره‎کننده به همراه یک فقره چک یا سفته به ارزش مبلغ خودرو نیز ضروری است. همچینن کارت ملی شخص اجاره‎کننده باید در کنار همه این مدارک عرضه شود.

در صورت اجاره ماشین بدون راننده همه هزینه‎های مصرفی خودرو به عهده شرکت کافه رنت خواهد بود. مسافت مجاز برای رانندگی روزانه 200 کیلومتر است. امکان اجاره خودرو در تهران و شهرهای اطراف تهران وجود دارد و افراد برای کسب اطلاعات بیشتر باید با کارشناسان فروش در ارتباط باشند.

راز آسمان پایتخت

اجاره سانتافه نیو با راننده

در صورت اجاره سانتافه با راننده افراد نیازی به ارئه مدرک خاصی ندارند و فقط لازم است از چند روز قبل هماهنگی‎های لازم و مکان مورد نظر خود را اعلام کنند تا راننده در زمان تعیین‎شده در محل مورد نظر حاضر شود.

سانتافه-کاماپرس

امکانات ویژه برای عروس دامادها

شرکت کافه رنت علاوه بر اجاره دادن، امکان گل‌آرایی ماشین را برای عروس دامادها فراهم کرده است و زوج‌ها هنگام رزرو خودرو می‎توانند طرح گل‎آرایی مورد نظر خود را نیز انتخاب کنند این خدمات باعث راحتی و صرفه‎جویی در زمان زوج‎ها می‎شود. زوج‎ها همچنین می‎توانند از به صورت رایگان از نظرات کارشناسان در زمینه گل‌ارایی بهره‌مند شوند.

شرایط بیمه

کافه رنت سه نوع بیمه برای ماشین‎های سانتافه نیو ارائه می‎کند. بیمه پایه رایگان است و همه ماشین‎ها به صورت پیش‎فرض از آن بهره‎مند هستند. هزینه بیمه طلایی برای سانتافه نیو 230 میلیون تومان است و بیمه الماس تا سقف 350 میلیون تومان هزینه بیمه دارد.

لذت رانندگی با سانتافه نیو

این ماشین یکی از قابل اطمینان‎ترین خودروها در سراسر جهان شناخته شده است و دارای قابلیت حرکت همزمان دیفرانسیل عقب و جلو و سیستم‎های ABS، ESP، BAS و سیستم کمکی است که رانندگی مطمئنی را در سربالایی‌ فراهم می‎کند. موتور این ماشین دارای موتور دو هزار و 400 سی سی است و قابلیت تولید 188 اسب بخار را دارد. این ماشبن برای رانندگی در سراشیبی و بزرگراه‎ها انتخاب بسیار مناسبی است و تجربه رانندگی دلچسبی را ایجاد می‎کند.

این خودرو دارای سیستم کمکی پارک است که با دوربین 360 درجه است که باعث پارک کردن راحت می‎شود. کابین بزرگ این ماشین فضا راحتی را در اختیار سرنشینان قرار می‎دهد و همچنین صندوق عقب فضا جادار زیادی را برای جاسازی وسیله‎های سفر فراهم می‌کند. صندلی‎های راحت و دارای سردکن و گرم‎کن و مانیتور بزرگ و دارای کیفیت این ماشین امکان یک سفر خانوادگی راحت و امن را فراهم می‎کند. سیستم تهویه هوا هوشمند و سانروف پانوراما از سایر امکانات رفاهی این کراس اور کره‎ای هستند.

کافه رنت

شرکت کافه رنت در زمینه اجاره انواع ماشین در تهران فعالیت می‎کند و بیش از 20 سال سابقه دارد. این مجموعه امکان اجاره ماشین در انواع مختلف به همراه راننده و بدون راننده را برای افراد فراهم می‎کند. از سایر خدمات کافه رنت اجاره ماشین برای مراسم‎های عروسی به همراه تزئین ماشین است. علاوه بر تهران، کافه رنت علاوه بر تهران در شهرهای مختلف مشهد، اصفهان و شیراز نیز شعبه دارد. کافه رنت دارای بیش از 100 خودرو ایرانی و خارجی است و افراد به راحتی می‎توانند ماشین مورد نظر خود را برای اجاره انتخاب کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز