اجاره خودرو بنز چقدر آب می‌خورد؟

لست سکند

گاهی تجربه رانندگی با یک ماشین لوکس با هیچ لذت دیگری قابل قیاس نیست. حضور در مراسمی باشکوه، شرکت در یک جلسه کاری یا رویداد خاص، ثبت خاطراتی فراموش نشدنی در جشن عروسی و ده‌ها مورد دیگر می‌تواند دلیلی برای اجاره خودرو بنز و یا سایر ماشین‌های لوکس باشد.

در این میان راحتی و طراحی شیک، تنوع آپشن و امکانات، برخورداری از آخرین تکنولوژی روز، پرهیز از هزینه‌های بالای تعمیر و نگهداری و یا شاید تست ویژگی‌های خودرو پیش از خرید می‌تواند شما را برای اجاره خودرو بنز به عنوان یکی از لوکس‌رین خودروهای حال حاضر جهان ترغیب کند. در این میان کافه رنت با پیشنهاد طیف وسیعی از خودروهای لوکس می‌تواند به شما در تجربه یک رانندگی عالی کمک کند.

کاماپرس در این گزارش، ضمن معرفی شرایط اجاره خودرو بنز، هزینه‌ها و سایر شرایط  آن را بررسی می‌کند.

مزایای اجاره خودرو بنز

رانندگی با ماشین‌های لوکس مزایای خاص خود را دارد، با این حال رانندگی با مرسدس بنز تجربه فوق‌العاده و متمایزی است. بیشتر افراد رویای رانندگی با بنز به عنوان یکی از لوکس‌ترین خودروهای جهان را در سر می‌پرورانند؛ رویایی که با اجاره خودرو قابلیت تحقق دارد. علاوه بر ظاهر لوکس و شکیل، عملکرد عالی، کیفیت بالا، قابل اعتماد بودن، امنیت، تنوع و برخورداری از برترین تکنولوژی روز برخی از ویژگی‌هایی است که اجاره خودرو بنز را نسبت به سایر خودروها متفاومت و متمایز می‌کند.

کافه رنت با در اختیار داشتن مجموعه‌ای کامل و به‌روز از خودرو بنز می‌تواند در این مسیر همراه شما باشد. تنها با اعلام نوع کاربری و نیاز برای تشریفات، ماشین عروس، جلسات خاص و ویژه و یا هر موقعیت دیگر، می‌‌توانید نسبت به اجاره و رزرو خودرو مورد نظر خود به صورت حضوری و یا آنلاین اقدام کنید.

راز آسمان پایتخت

شرایط و هزینه اجاره خودرو بنز

داشتن شرط سنی بالای 20 سال، گواهینامه رانندگی با حداقل 6 ماه اعتبار، ارائه مدرک شخصی اعم از کارت ملی،  احراز مدرک شغلی و گواهی معتبر اشتغال به کار،  گواهی محل سکونت و ارائه ودیعه ضمانت برخی از شرایط اجاره خودرو بنز است.

هزینه اجاره بنز به صورت روزانه، 3 تا 6 روز، هفتگی و ماهانه متفاوت است. همچنین با توجه به قیمت ماشین، مبلغی مشخص به عنوان ودیعه دریافت و تا پایان مدت زمان اجاره نزد شرکت به امانت می‌ماند. گفتنی است که مبلغ ودیعه به صورت نقدی، چک و سفته قابل ارایه بوده و این موضوع به صورت یک قرارداد و توافق دو طرفه توسط شرکت اجاره دهنده و متقاضی انجام می‌شود.

تنوع بنزهای کافه رنت

امکان اجاره خودرو بنز مدل E280، C200 وs500  در کافه رنت وجود دارد.

اجاره خودرو بنز-کاماپرس

اجاره خودرو بنز s500

بنز s500 بین سال‌های 2011 تا 2013 وارد بازار ایران شد. سرعت و شتاب این خودرو با موتور 5500 سی سی در کمتر از 10  ثانیه به بالای 160 کیلومتر در ساعت می‌رسد، بنابراین بهترین گزینه برای علاقمندان رانندگی با سرعت و شتاب فوق‌العاده محسوب می‌شود.

میزان اجاره بنز S500 برای مدت زمان 3 تا 14 روز حدودا روزی 8 میلیون و 500 و برای بیش از 14 روز حدود 8 میلیون تومان است. البته 199 میلیون تومان نیز به عنوان مبلغ ودیعه ضمانت دریافت می‌شود.

اجاره خودرو بنز C200

در حال حاضر تنها نسخه‌های C200 و تعداد محدودی از نسخه C250 در بازار ایران عرضه می‌شود. این خودرو به تکنولوژی BlueEFFICIENCY مجهز بوده که در کاهش مصرف سوخت تاثیر بسزایی دارد. شاسی سبک، بهینه شدن تایرها و جلو پنجره، ارتقای جعبه‌دنده به 7 سرعته، جایگزین شدن سیستم توربوشارژ با سوپرشارژر، کیفیت ساخت بالا و عملکرد اسپرت برخی از ویژگی‌های این خودرو لوکس آلمانی است.

میزان اجاره خودرو بنز C200 برای مدت زمان 3 تا 14 روز 2 میلیون و 200 هزار تومان روزانه و برای بیش از 14 روز 2 میلیون تومان روزانه تعیین شده است. مبلغ ودیعه ضمانت این خودرو نیز 30 میلیون تومان است.

اجاره خودرو بنز-کاماپرس

اجاره خودرو بنزE280

بنزهای سری E  مانند بنز E280 حس یک خودروی کلاسیک را تداعی می‌کنند. این خودرو دارای موتور 6 سیلندر، 6 دنده دستی و دیفرانسیل عقب بوده و در برخی از مدل‌های آن گیربکس به صورت 7 دنده اتومات ترونیک عرضه شده است. بنزE280  یک محصول باکیفیت بوده که در دوخت چرم‌های داخل خودرو تا امکانات فنی آن از برترین تکنولوژی‌ها بهره گرفته شده است.

میزان اجاره خودرو بنز E280 برای مدت زمان 3 تا 14 روز 4 میلیون و 700 هزار تومان روزانه و برای بیش از 14 روز 4 میلیون و 500 هزار تومان روزانه تعیین شده است. مبلغ ودیعه ضمانت این خودرو نیز 50 میلیون تومان است.

در پایان شایان ذکر است که برای اجاره خودرو بنز می‌توانید از شرایط اجاره خودرو بدون راننده نیز بهره‌مند شوید. در این رابطه شرکت اجاره خودرو کافه رنت با تنوع بالا در شرایط و مدل ماشین، در تهران و دیگر شهرها دارای نمایندگی بوده و پشتیبانی 24 ساعته نیز از دیگر خدمات آن محسوب می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز