اجاره خودرو بنز در تهران چقدر آب می خورد؟

اجاره خودرو بنز در تهران چقدر آب می خورد؟-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اجاره خودروهای لوکس مانند بنز در شهر تهران یک گزینه محبوب برای افرادی است که به دنبال راحتی و استفاده از خودروی شیک و باکیفیت در مناسبت‌ها و موقعیت‌های مختلفی همچون قرارهای مهم کاری و مراسم عروسی هستند. بنز به عنوان یکی از برندهای معتبر و محبوب خودروهای لوکس، انتخابی پرطرفدار برای اجاره در تهران است که امکان تجربه سفری لذت‌بخش و لوکس را برای مشتریان فراهم می‌کند.

هزینه‌های اجاره بنز در تهران بسته به مدل، سال تولید، مدت زمان اجاره و شرایط قرارداد متغیر است. شرکت‌های اجاره خودرو به صورت روزانه، هفتگی یا حتی ماهانه خودروهای بنز را به مشتریان ارائه می‌دهند. هزینه‌های اجاره ممکن است شامل هزینه بیمه، هزینه سوخت، هزینه نگهداری و خدمات دیگر نظیر راننده حرفه‌ای باشد. به علاوه، بعضی شرکت‌ها ممکن است هزینه‌های اضافی نظیر پارکینگ یا خسارت‌های احتمالی را نیز محاسبه کنند.

کاماپرس در این گزارش، قیمت اجاره بنز در تهران را بررسی می‌کند.

اجاره خودرو بنز مدل C350

یک خوردو بنز مدل C350 با قیمت روزانه 4 میلیون و 500 هزار تومان اجاره داده می‌شود. قیمت اجاره این خودرو به صورت ماهیانه 110 میلیون تومان است.

اجاره بنز مدل E350

قیمت اجاره روزانه بنز مدل E350 مبلغ 7 میلیون تومان تعیین شده است. اجاره ماهیانه بنز E350 حدود 190 میلیون تومان آب می‌خورد.

راز آسمان پایتخت

اجاره خودرو بنز مدل S500

بنز مدل S500 تولید سال 2010 با قیمت اجاره روزانه 7 میلیون و 500 هزار تومان برای تحویل به مشتری در دسترس است. این خودرو با 225 میلیون تومان به صورت ماهیانه نیز اجاره داده می‌شود.

اجاره بنز مدل E250

قیمت اجاره روزانه بنز مدل E250 تولید سال 2014 مبلغ 7 میلیون تومان و اجاره ماهیانه این خودرو لوکس 190 میلیون تومان است.

اجاره بنز مدل CLS

بنز مدل CLS تولید 2008 برای اجاره روزانه با قیمت 6 میلیون تومان در دسترس مشتریان قرار دارد. این خودرو با پرداخت مبلغ 150 میلیون تومان به صورت ماهاینه اجاره داده می‌شود.

اجاره بنز مدل C200

بنز مدل C200 که تولید سال 2013 است با قیمت روزانه 4 میلیون تومان اجاره داده می‌شود. اجاره ماهیانه این خودرو 120 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید:

شرایط اجاره بنز در تهران

شرایط اجاره بنز بستگی به نوع اجاره (با راننده یا بدون راننده) و هدف اجاره (مانند ماشین عروسی یا سفر) متفاوت است.

برای اجاره بنز، ارائه مدارک لازم شامل داشتن حداقل 18 سال سن، آدرس پستی ثابت و معتبر، تابعیت ایران، گواهینامه معتبر با اعتبار حداقل 6 ماهه، پرداخت ودیعه نقدی یا غیر نقدی، مدارک شناسایی جهت احراز هویت و تحویل سفته یا چک ضروری است.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنتپرارین خودروسعادت رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز