ابر خودروی 30 میلیون دلاری رولزرویس رونمایی شد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

رولزرویس از ابر خودروی دراپ تیل (Droptail)، آخرین نسخه به روز شده سری Coach Built و اولین ماشین سبک جاده‌ای در دنیای مدرن رونمایی کرد. این ماشین تاکنون 30 میلیون دلار قیمت گذاری شده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از بولومبرگ، دراپتیل از یک بدنه براق همراه با شیشه الکتروکرومیک، یک موتور توربو شارژ 6.75 لیتری V-12 دوقلو تشکیل شده است. فضای داخلی مینیمالیستی این ماشین از قایق بادبانی لوکس دهه 1930 الهام گرفته است.

فضای داخلی سرنشینان از 1600 چوب مشکی دست ساز ساخته شده است. همچنین، بر روی داشبورد آن یک ساعت لوکس Audemars Piguet Royal Oak  قرار داده شده است.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “ابر خودروی 30 میلیون دلاری رولزرویس رونمایی شد

  1. رضا گفته:

    اگه بیاد ایران گمرکی شم بدیم واسمون 3000میلیارد تومن اب میخوره ( با گمرکی 100 %) اونوقت میتونیم بریم جاده شمال و با توجه به ترافیک سنگینش توی جاده توی ترافیک گیر کنیم و بشینیم یه قلیونی چاق کنیم و جوجی بزنیم و نرسیده به شمال برگردیم

    اخه ادم عاقل این خبر واسه منی که تو دادن کرایه خونم موندم به چه دردم می خوره
    من بتونم پس انداز کنم بعد 4 سال هیچی نخورم هیچی نپوشم یه پراید بخرم برم اسنپ

    • Saeed گفته:

      ایشالله اوضات بهتر میشه. ولی شما فقط خودتو در نظر نگیر که خیلیا به خودرو علاقع دارن دنبال میکنن همچین موضوعی رو. و اینکه همه ملت ایران که فقیر نیستن قطعا پولدار هم زیاده بلاخره اینا هم حق دارن یا نه. یک طرفه نگاه نکن به قضیه.

  2. Hazrat گفته:

    من یه دونه دارم گذاشتمش کنار به دردم نمیخوره هر کی خواست بگه بفرستم واسش واقعا واقعا واقعاااا عکسش خیلی با کیفته ولی بدردم نخورد طارف نداشته باشید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز