ابر آروان پنجمین رویداد سوار ابرها را برگزار می‌کند

پنجمین رویداد سوار ابرهای ابر آروان روز 28 فروردین 1401 برای مخاطبان ایرانی و خارجی برگزار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، سوار ابرها رویدادی است که ابر آروان سالانه در حوزه فناوری ابری برگزار کرده و در آن از آخرین و پیشرفته‌ترین محصولات ابری در کنار نسل جدید محصولات ابر آروان رونمایی می‌کند؛ رویداد پنجم سوار ابرها که پیش از این بنا بود تا در اسفند 1400 برگزار شود، به دلیل گسترش سویه کرونا به 28 فروردین 1401 انتقال پیدا کرد. ابر آروان قرار است در پنجمین رویداد سوار ابرهای خود، از به‌روزترین تکنولوژی‌های ابری جهان و محصولات و خدمات ابری و دستاوردهای خود رونمایی کند.

در رویداد 28 فروردین سوار ابرها، از محصولات تازه و خدمات این مجموعه شامل شبکه توزیع محتوا، سرور ابری، فضای ابری، پلتفرم ویدیویی و کانتینر ابری رونمایی شده و بناست تا به معرفی همکاری‌ها و شرکای تجاری ابر آروان پرداخته شود. از دیگر برنامه‌های این مجموعه برای پنجمین رویداد خود می‌توان به اعلام راه‌اندازی دیتاسنترهای ابری و همچنین رتبه‌های تک رقمی ابرآروان در مقایسه با دیگر مجموعه‌های فعال بزرگ در زمینه فناوری در دنیا اشاره کرد.

آریاک سفر

گفتنی است، پنجمین رویداد سوار ابرهای ابر آروان یا RTC22 قرار است با همکاری بانک پاسارگارد، فناپ و پی‌پاد و با حضور مدیران ارشد سازمانی، استارتاپ‌ها و کسب و کارهای آنلاین، مدیران فنی، متخصصان ابری، توسعه دهندگان، برنامه نویسان و سایر علاقمندان به این حوزه برگزار می‌شود؛ ضمن این‌که این رویداد به صورت زنده از وبسایت ابر آروان و شبکه اینترنتی آرپا در اپلیکیشن پی‌پاد در ساعت 17:30 دقیقه 28 فروردین ماه 1401 پخش می‌شود.

از سخنرانان این رویداد می‌توان به نام‌هایی چون پویا پیرحسینلو، احمدرضا ملاپور، ثمین زاهدانی، ایلیا وکیلی، حمید رستمی، صابر مسگری، محمدعرفان شمسی، هستی شهریزفر، کیوان جامه بزرگ، مریم همایونی، پارسا یوسفی، یزدان یزدی زاده، محمودباقری و شایان رضایی اشاره کرد.

ابر آروان به عنوان یک ارائه دهنده خدمات هایتک ایرانی در تلاش است تا در ابعاد جهانی بدرخشد. ابر آروان در چهارمین رویداد سوار ابرها در سال گذشته،  از چالش‌های پیش روی این مجموعه و برنامه‌های آینده خود رونمایی کرد.

مرتبط با : ابر آروان
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز