آیفون 12 چطور مسیر تکامل خود را طی کرد؟ (فیلم)

لست سکند

در روز 9 ژانویه 2007 ، استیو جابز ، اولین گوشی آیفون را در کنفرانس Macworld Expo معرفی کرد و اکنون آیفون 12 به بازار معرفی شده است.

به گزارش کاماپرس، شکل ظاهری اولین آیفون تأثیر زیادی در بازار تلفن همراه داشت ، در واقع باعث شد بیشتر تولیدکنندگان هنگام تولید محصولات خود روی این دستگاه تمرکز کنند. ویژگی اصلی آیفون در مقایسه با سایر تلفن های هوشمند وجود صفحه لمسی بزرگ در آن زمان بود که با ضربه زدن با انگشت اجازه ورود اطلاعات را به کاربر می داد ، در حالی که رقبای اپل تمایل داشتند از صفحه های لمسی ارزان تر و کوچکتر که به قلم نیاز داشتند استفاده کنند.

تنها در مدت 13 سال پس از ورود اولین آیفون به بازار ، اپل بیش از 1.5 میلیارد دستگاه از این گوشی همراه را فروخته است. در سال مالی 2018 ، فروش گوشی های هوشمند نزدیک به 60 میلیارد دلار درآمد برای شرکت اپل به همراه داشت که 60 درصد از کل درآمد شرکت را تشکیل می دهد. در سال مالی 2019 نیز این شرکت حدود 64 میلیارد دلار فروش داشته است.

آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس از جدیدترین گوشی های هوشمند اپل هستند که از پردازنده Apple A14 Bionic و سیستم عامل iOS 14 بهره می برند. این گوشی ها در 13 اکتبر 2020 در کنار آیفون 12 و آیفون 12 مینی رونمایی شدند.

راز آسمان پایتخت

برای دسترسی سریعتر به اخبار بازارها و کسب وکارها، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : اپل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز