قیمت آپارتمان 120 متری در دهکده المپیک ، چند؟ / بررسی بازار مسکن منطقه 22

بررسی‌ها نشان می‌دهد که روند کاهش قیمت در بازار مسکن منطقه 22 به عنوان جوان‌‌‌ترین و غربی‌‌ترین منطقه پایتخت ادامه دارد.

به گزارش کاماپرس، روز گذشته بخش عمده فایل‌‌‌هایی که به بازار فروش مسکن در این منطقه عرضه شد فایل‌‌‌های سبز یا آپارتمان‌‌‌هایی بود که با قیمتی مناسب و پایین‌‌‌تر از عرف قیمتی منطقه برای متقاضیان عرضه می‌شد.

به نقل از دنیای اقتصاد، متقاضیان این منطقه می‌توانند یک واحد مسکونی معمولی چند‌ساله را به طور متوسط با میانگین قیمت هر مترمربع ۶۵ تا ۷۰ میلیون تومان خریداری کنند. البته بسته به موقعیت و مشخصات واحد این قیمت می‌تواند کمتر یا بیشتر باشد.

قیمت آپارتمان در منطقه 22 تهران

در جدول زیر تازه‌‌‌ترین فایل‌‌‌هایی که روز گذشته به بازار معاملات مسکن منطقه ۲۲ تهران عرضه شده، قابل مشاهده است.

آپارتمان 120 متری در دهکده المپیک چند؟ / بررسی میانگین قیمت آپارتمان در منطقه 22-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

کاماپرس در این گزارش 5 آپارتمان 120 متری واقع در دهکده المپیک و منطقه 22 تهران را به همراه قیمت آن‌ها معرفی می‌کند.

قیمت آپارتمان 120 متری دو خواب

یک واحد 120 متری دو خواب در دهکده المپیک به فروش می‌رسد. قیمت این واحد 11 میلیارد و 500 میلیون تومان و به عبارتی هر متر 95 میلیون و 833 هزار تومان تعیین شده است. واحد مذکور از یک سالن پرده خور و بزرگ همراه با اتاق‌های استاندارد و کابیت جادر برخوردار است. این آپارتمان ساخت 1400، در طبقه اول ساختمان قرار گرفته و از آسانسور، پارکینگ و انباری بهره می‌برد.

بیستر بخوانید: 

آپارتمان 120 متری تکواحدی

یک آپارتمان تکواحدی 120 متری در دهکده المپیک با قیمت 11 میلیارد و 300 میلیون تومان فروخته می‌شود. قیمت هر متر از این آپارتمان 94 میلیون و 116 هزار تومان تومان است. واحد مدنظر در طبقه اول ساختمان قرار داد و از دو طرف نورگیر است. ساخت این آپارتمان مربوط به سال 1400 است. از امکانات آن می‌توان به آسانسور، دو عدد پارکینگ و انباری اشاره کرد.

قیمت آپارتمان 120 متری نوساز در دهکده المپیک

قیمت هر متر از یک واحد نوساز و کلید نخوره 120 متری در دهکده المپیک 116 میلیون و 666 هزار تومان و قیمت نهایی آن 14 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است. این واحد در طبقه سوم یک ساختمان سه طبقه قرار دارد و از آسانسور، پارکینگ سندی و انباری سندی بهره می‌برد. سالن پرده خور و نور و نقشه عالی از مزایای این آپارتمان ساخت 1402 محسوب می‌شود.

آپارتمان 120 متری تخلیه شده

یک واحد 120 متری ساخت 1394 در دهکده المپیک برای فروش گذاشته شده و قیمت هر متر آن 75 میلیون تومان است. قیمت نهایی این آپارتمان دو خواب به 9 میلیارد تومان می‌رسد. این واحد با امکاناتی چون آسانسور، انباری، پارکینگ، تراس و لابی تخلیه شده و آماده تحویل به مشتری است. واحد مدنظر در طبقه دوم ساختمان قرار دارد و کاملا نورگیر است.

قیمت آپارتمان 120 متری فول امکانات در دهکده المپیک

قیمت یک واحد 120 متری فول امکانات در دهکده المپیک 12 میلیارد و 780 میلیون تومان و قیمت هر متر از آن 107 میلیون و 250 هزار تومان تعیین شده است. این آپارتمان ساخت 1401 از امکاناتی چون آسانسور، انباری، پارکینگ، سالن اجتماعات، سالن ورزش و مهد کودک استفاده می‌کند. این واحد در طبقه چهاردهم ساختمان قرار دارد و ساخت 1401 است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز