آغاز پیش فروش 6 محصول سایپا

گروه خودروسازی سایپا از فردا پنجشنبه 25 آذر ماه در طرح جدید پیش فروش فوق‌العاده محصولات خود 6 خودرو را به فروش می‌رساند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان ثبت نام در این طرح از 8 صبح روز پنجشنبه، 25 آذر تا دو روز مهلت دارند تا با رجوع به سایت اینترنتی فروش محصولات سایپا اطلاعات خود را ثبت کرده و با دریافت کد کاربری، نسبت به انتخاب نوع خودرو مورد نظر اقدام کنند. موعد تحویل محصولات در این طرح 90 روز اعلام شده است.

در این طرح سه خودرو از خانواده محصولات کوییک و دو خودرو از خانواده تیبا حضور دارند.

آریاک سفر

کوییک دنده‌ای با گیربکس معمولی در این طرح در 6 رنگ سفید، مشکی، آبی روشن متالیک، اطلسی متالیک، نقره‌ای متالیک و نوکمدادی متالیک، با قیمت 165 میلیون و 838 هزار تومان عرضه می‌شود.

نسخه کوییک R نیز در این طرح  با قیمت 175 میلیون و 695 هزارتومان قابل خریداری است. این خودرو نیز در رنگ‌های سفیدقرمز، مشکی قرمز، سفید مشکی، کرم مشکی، نقره‌ای مشکی و قرمز مشکی قابل انتخاب است.

همچنین از خانواده محصولات کوییک، کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و رنگ سفید، 274 میلیون و 664 هزارتومان و گذاری شده است.

دو خودروی تیبا 2 و تیبا صندوق‌دار SX نیز در طرح سایپا به ترتیب با قیمت 125 میلیون و 118 میلیون تومان قابل پیش خرید است. این دو خودرو تنها در رنگ سفید عرضه می‌شوند.

یکی دیگر از محصولات عرضه شده در این طرح، سایپا SE  151 است که در سه رنگ سفید، مشکی متالیک و نوکمدادی متالیک و با قیمت 146 میلیون و 901 هزارتومان به فروش می‌رسد.

مرتبط با : سایپا
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
ایمالز
آیرومارت-کاماپرس
آریاک سفر
همراه مکانیک-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز