آغاز طرح پیش فروش یکی از محصولات پرطرفدار ایران خودرو

لست سکند

گروه ایران خودرو از امروز پیش فروش خودروی تارا با گیربکس اتوماتیک را آغاز می‌کند. این خودرو با قرعه کشی به متقاضیان واجد شرایط واگذار می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقمندان خودرو تارا می‌توانند از امروز در وبسایت معرفی شده ایران خودرو برای این اتومبیل ثبت نام کنند. این طرح ویژه بهمن ماه 1400 گروه ایران خودرو است. طرح مذکور از امروز آغاز شده و تا 14 بهمن ماه، پنج شنبه هفته جاری، ادامه خواهد داشت. قرعه کشی این طرح ایران خودرو هم روز شنبه ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد. در این فرآیند نمایندگان نهادهای نظارتی حضور خواهند داشت.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

شرایط ثبت نام برای این خودرو همچنان مانند گذشته؛ اختصاص یک اتومبیل به هر کد ملی، فاصله حداقل 48 ماهه خرید خودرو از شرکت‌های سایپا و ایران خودرو، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و دیگر موارد موجود در بخشنامه‌های قبلی است.

متقاضیان باید توجه داشته باشند که امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتی هم وجود ندارد. ضمنا مشتریان حقوقی هم امکان ثبت نام در این طرح را نخواهند داشت. سود مشارکت و انصراف از زمان واریز وجه تا موعد تحویل خودرو برای مشتریان صفر خواهد بود.

مبلغ قابل پرداخت برای این طرح پیش فروش تارا چقدر است؟

طبق جدول ارائه شده ایران خودرو، متقاضیان خودرو تارا با گیربکس اتوماتیک باید 166 میلیون تومان پول پیش پرداخت کنند. موعد تحویل این خودرو هم شهریور تا بهمن سال 1401 اعلام شده است. لازم به ذکر است که هنوز قیمت نهایی تارا اتوماتیک در این طرح اعلام نشده و هنگام صدور دعوتنامه مبلغ نهایی مشخص خواهد شد.

رنگ‌های این خودرو در طرح پیش فروش، مشکی، خاکستری، نقره‌ای، آبی کبود و آبی رویال است.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز