آغاز طرح فروش ایران خودرو دیزل از فردا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ایران خودرو دیزل شرایط فروش کامیون کشنده فوتون را اعلام کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متقاضیان خرید کامیون کشنده فوتون می‌توانند از فردا سه شنبه 20 اردیبهشت ماه از ساعت 10 صبح در سایت ایران خودرو دیزل به صورت اینترنتی ثبت‌نام کنند.

در همین زمینه بخوانید:

فروش این محصول با قیمت قطی و نهایی با احتساب مالیات‌ها، عوارض قانونی، علی‌الحساب حق بیمه شخص ثالث و هزینه شماره‌گذاری دو میلیاد و 787 میلیون و 539 هزار و 366 تومان به دو روش صورت می‌گیرد.

راز آسمان پایتخت

متقاضیان در هر دو روش باید یک میلیارد و 393 میلیون و 739 هزار و 366 تومان به عنوان پیش‌پرداخت اول در زمان ثبت‌نام و مبلغ 696 میلیون و 900 هزار تومان چک به سررسید 20 خرداد 1401 به عنوان پیش‌پرداخت دوم بپردازند که سود مشارکت سالیانه آن صفر درصد، سود انصراف سالیانه 10 درصد و جریمه سالیانه تاخیر در تخویل 14 درصد است.

در روش اول که موعد تحویل خودرو مهرماه 1401 خواهد بود، متقاضیان باید مبلغ 348 میلیون و 400 هزار تومان چک به سررسید 20 مرداد 1401 به عنوان پیش‌پرداخت سوم تحویل دهند. مبلغ چک پیش پرداخت چهارم هم 348 میلیون و 500 هزار تومان به سررسید 20 شهریور 1401 خواهد بود.

در روش دوم که موعد تحویل آن آبان 1401 اعلام شده، خریداران می‌توانند در پیش‌پرداخت سوم 348 میلیون و 400 هزارتومان چک به سررسید 20 شهریور 1401 تحویل داده و چکی 348 میلیون و 500 هزار تومان هم به سررسید 20 مهر 1401 به عنوان پیش پرداخت چهارم و آخر بپردازند.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو دیزل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

9 دیدگاه برای “آغاز طرح فروش ایران خودرو دیزل از فردا

  1. حمید گفته:

    بابا تا سایت باز میشه افرارد سوجو و بی انصاف یهو چهارتا چهارتا ثبت نام میکنن ما که میخواهیم ثبت نانم کنیم تو ده ثانیه اول بسته میشه باید حضوری ثبت نام بشه

  2. ایرانی گفته:

    سلام باید ثبت نام حضوری در دفتر ایران‌خودرو مدارک تحویل بشود اینترنتی حق وناحق وحال وحرام میشه یک نفر در ایران‌خودرو دیزل کشور گفته من ده میلیون میگیرم صد درصد ثبت نام میکنم حتی میتونیم نگذار م فلان شخص با کد ملی فلان ورود شود چرا خودتان را مدیون دنیا و آخرت میکنید ثبت نام را حضوری بفرمائید تا مافیا وقلب وزارتی بازی نباشد تا خیر دنیا وآخرت نصیبتون بشه لعنت خدا بر رشوه خوران ومتقلبین اینترنتی

  3. یکی از همین آدم های امیدوارروی زمین گفته:

    باسلام عزیزوبزرگواری که این دردمن و میخوانید من موقع ارزونی بنزدهچرخ داشتم فروختم به قیمت 480میلیون که بهترش وبخرم الان یک میلیارد جورکردم میتونید یه بنز تک قسطی بهم بدید تا کارکنم چون خرج خونه مادرم وبرادرم و خودمم هست پیش خداگم نمیشه اگه کمک کنی. عاجزانه درخواست میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز