آغاز به کار نخستین همایش “فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال”

نخستین همایش “فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال” با هدف شناخت چالش‌ها، راهکارها و نیاز کسب‌وکارها در بازارهای جدید، صبح امروز یکشنبه 25 تیر در مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز به کار کرد.

به گزارش کاماپرس، در این همایش مدیران و سیاستگذاران، صاحبان بنگاه‌های بزرگ اقتصادی، اساتید دانشگاه، بنیان‌گذاران استارتاپ‌ها و مدیران شرکت‌های فناوری در مورد چالش‌ها، راهکارها و نیازهای کشور در عصر دیجیتال به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

بخش نخست همایش طی نشستی با عنوان “فرصت همه ماییم” و با سخنرانی‌هایی تحت عناوین زیست دوگانه‌ی مردم ایران، چشم‌انداز بهره‌وری در بخش غیردیجیتال‌، زیست دوگانه‌ی کسب وکارهای ایرانی، هزار راه نرفته در صنعت بانکی، هزارتوی تنظیم‌گری، فرصت‌های ایران در پیچ‌های تاریخی و فرصت‌های پیش روی کسب وکارهای دیجیتال در حال برگزاری است.

همایش در روز اول با 4 پنل تخصصی با موضوعات پول دیجیتال، مقیاس‌پذیری کسب‌و‌کارها، سرمایه انسانی و محیط زیست و تغییر اقلیم با حضور اساتید دانشگاه، کارشناسان، فعالان و صاحب‌نظران حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و…  ادامه می‌یابد.

بر اساس این گزارش، همچنین صبح دوشنبه 26 تیر، همایش با نشست تخصصی تحول دیجیتال در سازمان‌های بزرگ آغاز شده و هوش مصنوعی، بانکداری نوین، بیمه، داده و فرهنگ، هنر و سرگرمی محور موضوعات سخنرانی‌ها و پنل‌های بعدی این همایش را شامل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

گفتنی است، در این رویداد علاوه بر ارائه سخنرانی‌های کلیدی، پنل و میزگردهای تخصصی؛ آخرین دستاوردهای کسب‌وکارهای فعالدر حوزه فناوری‌های مالی و اقتصاد دیجیتال در نمایشگاه جانبی همایش به نمایش گذاشته شده است.

نخستین همایش فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه تهران و همچنین به همت شرکت مشاوره مدیریت رهنمان، طی امروز و فردا ٢۵ و ٢۶ تیر در مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار می‌شود.

انتهای پیام

مرتبط با : رهنمان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آغاز به کار نخستین همایش “فرصت‌های ایران در عصر دیجیتال”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز