آشنایی با گران ترین هتل های شیراز

تخت جمشید را شاید بعضی‌ها ندیده باشند اما قطعا وصفش را همه شنیده‌اند و می‌دانند که یکی از دیدنی‌ترین بناهای تاریخی جهان- و نه فقط شیراز- محسوب می‌شود. البته دیدنی‌های شیراز کم نیست: ارگ کریم خان زند، بازار و مسجد وکیل، حافظیه، سعدیه و … وجود این بناهای تاریخی، شهر شیراز را به یکی از جاذبه‌های گردشگری بسیار مهم برای مسافران داخلی و خارجی تبدیل کرده است.

کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ هتل گران شیراز را با توجه به سایت رزرواسیون آنلاین «اسنپ تریپ» بررسی کرده است. خواندن این گزارش به شما کمک می‌کند تا در انتخاب هتل والبته سایت رزرواسیون سرعت عمل بیشتری داشته باشید.

قیمت هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواسط هفته و اواخر اسفندماه است.

 

آریاک سفر

اقامتگاه سنتی فیل شیراز

یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره دابل مهتابِ هتل سنتی فیل شیراز، همراه با صبحانه ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان هزینه دارد. مسافران می‌توانند با تخفیف ۷ درصدی آن را با هزینه ۱ میلیون و ۱۱۰ هزارتومان رزرو کنند. اقامتگاه سنتی فیل شیراز در قلب شهر و در خیابان کریم خان زند قرار دارد.

این اقامتگاه در اصل یک بوتیک هتل است. هتل‌های کوچکی که بیشتر به دلیل دکوراسیون و معماری خاص و ویژه‌ای که برای تجهیز و ساخت آنها مورد استفاده قرار گرفته، شهرت دارند. قدمت هتل سنتی فیل شیراز به قرن نوزدهم بر می‌گردد که بعد از بازسازی به ثبت ملی نیز رسیده است. دورتا دور حیاط هتل را اتاق‌ها گرفته‌اند. این هتل دارای ۳ سوئیت به نام‌های مهتاب، زندیه و قاجاری دارد. اتاق بهار نارنج این اقامتگاه سنتی در بالاترین قسمت خانه قرار گرفته است.

 

اقامتگاه سنتی ایران مهر شیراز

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره دابل مهر، همراه با صبحانه در سایت اسنپ تریپ معادل ۶۷۶ هزار تومان آماده رزرو است که مسافران می‌توانند با ۱۵ درصد تخفیف، آن را با هزینه ۵۷۰ هزار تومان رزرو کنند. اقامتگاه سنتی ایران مهر، پشت بازار وکیل قرار دارد.

اقامتگاه سنتی ایران مهر، نام دیگری به نام «بوتیک هتل ایران مهر» نیز دارد. زمان ساخت آن به دوران قاجار برمی‌گردد که در سال ۱۳۹۸، آخرین بازسازی آن انجام شده است. در حال حاضر این اقامتگاه ۱۴ اتاق دارد. پنجره‌های رنگی با حجاری های چوبی، حال و هوای خانه‌های قدیمی، شکل جذابی به این بنا داده است. بیشتر این پنجره‌ها رو به حوض و حیاط باز می‌شوند.

علاوه بر این‌ها، ویژگی اصلی اقامتگاه سنتی ایران مهر که در قلب شهر شیراز بنا شده است، نزدیکی به بازار، حمام و مسجد وکیل و  مهم‌تر از همه با کمی پیاده‌روی، مسافران را به ارگ کریم خان زند می‌رساند.

 

هتل بین الحرمین

یک زوج اگر برای یک شب اقامت در سوئیت دونفره هتل بین الحرمین سراغ سایت اسنپ‌تریپ بروند و این اتاق را با صبحانه رزرو کنند باید ۹۰۰ هزارتومان هزینه کنند. این هتل در میدان آستانه قرار گرفته است.

هتل ۳ ستاره بین‌الحرمین ، در سال ۱۳۹۷ در بافت تاریخی شهر بنا شده است. دسترسی آسان به حرم شاهچراغ و امامزاده سیدعلاالدین حسین از مزیت‌های این هتل است و برای مسافرانی که به اماکن زیارتی علاقه دارند، گزینه مناسبی برای سفر است. با پیاده‌روی ۱۵ دقیقه‌ای می‌توان به اماکن تفریحی شیراز نظیر بازار وکیل، خانه زینت الملوک، نارنجستان قوام و … دست پیدا کرد.

 

هتل آپارتمان آرین 

زوج گردشگر ما اگر تصمیم بگیرند برای اقامت به هتل آرین در مرکز شهر بروند، برای یک شب اقامت در سوئیت دونفره این هتل همراه با صبحانه باید ۶۰۰ صد هزار تومان به اسنپ‌تریپ بپردازند. این هتل در مرکز شهر، خیابان فردوسی قرار گرفته است.

هتل ۲ ستاره آرین که در سال ۱۳۹۱ تاسیس شد، واقع در خیابان فردوسی که یکی از قدیمی‌ترین خیابان‌های شیراز است، ۲۳ اتاق در ساختمانی ۴ طبقه دارد. کافی‌شاپ و سفره‌خانه هتل، محل مناسبی برای استراحت مسافران است. قرار گرفتن در مرکز شهر، این هتل را به گزینه‌ی خوبی برای انتخاب مسافران تبدیل کرده است، زیرا که با پیمودن یک مسیر ۱.۵ تا ۲.۵ کیلومتری ، می‌شود از اماکن تاریخی و دیدنی شیراز دیدن کرد. این هتل می‌تواند گزینه مناسبی باشد برای افرادی که به قصد انجام کار اداری به شیراز سفر می‌کنند.

 

هتل آپارتمان هدیش

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره هتل هدیش با صبحانه معادل ۵۰۰ هزار و ۹۰ تومان است. این هتل در خیابان زند قرار دارد.

هتل آپارتمان هدیش در سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را آغاز و در سال ۱۳۹۵ بازسازی شده است. به علت موقعیت جغرافیایی هتل هدیش و قرار گرفتن در خیابان زند، امکان دسترسی آسان به نقاط اصلی مرکز شهر به مسافران داده می‌شود. این هتل ۵ طبقه با ۳۰ اتاق امکان دیدنِ مراکز تاریخی شیراز را نظیر بازار وکیل، نارنجستان قوام، خانه زینت الملوک برای مسافرانِ خود، فراهم می‌کند. همچنین این هتل در فاصله دو کیلومتری حرم شاهچراغ است.

 

هتل ستارگان

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره دابل ستارگان همراه با صبحانه در سایت اسنپ‌تریپ با قیمت ۵۵۰ هزار و ۷۲۲ هزار تومان برای رزرو عرضه شده است. هتل ستارگان شیراز در شمال شهر قرار دارد.

هتل ۴ستاره ستارگان شیراز در سال ۱۳۹۰ افتتاح شد. این بنا در تقاطع دو تا از مهم ترین بلوارهای شیراز قرار گرفته است. بلوار آزادی و بلوار اِرم که منطقه‌ای اعیان‌نشین است که باغ ارم را در خود جای داده است. دسترسی آسان به اماکن تفریحی نظیر باغ جهان‌نما، حافظیه و دروازه قرآن از مزیت‌های این هتل است. معماری داخلی مدرن اتاق‌ها و لابی هتل می‌تواند برای مسافرانی که در طول سفر از دیدن نقاط تاریخی لذت برده‌اند، حکم یک تغییر دلپذیر را داشته باشد.

 

 

مرتبط با : اسنپ تریپ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز