آشنایی با گران ترین هتل های اصفهان

تور لحظه آخری-کاماپرس

اصفهان یکی از گردشگر پذیرترین شهرهای غیرساحلی ایران است. این شهر به دلیل داشتن جاذبه‌های تاریخی و بناهای مربوط به دوره‌های سلجوقی، صفوی و قاجار همواره مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی بوده است.

کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ هتل گران اصفهان را در دو سایت رزرواسیون آنلاین فلایتیو و اسنپ‌تریپ با هم مقایسه کرده است. اگر به دنبال اقامت در هتل‌های لوکس و مجلل اصفهان هستید، مرور این گزارش به شما کمک می‌کند تا در انتخاب هتل و البته سایت رزرواسیون قدرت عمل بیشتری داشته باشید.

قیمت‌هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواسط هفته و میانه‌های اسفندماه است.

 

راز آسمان پایتخت

هتل عباسی

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره قاجار هتل عباسی همراه با صبحانه در سایت فلایتیو معادل ۲ میلیون و ۴۴۵ هزار و پانصد تومان است. همین اتاق در سایت اسنپ تریپ با قیمت ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان آماده رزرو است که مسافران می‌توانند با ۲۸ درصد تخفیف آن را با هزینه ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان رزرو کنند. هتل عباسی در چهارباغ عباسی در خیابان آمادگاه واقع شده است.

هتل عباسی اصفهان به دستور شاه سلطان حسین صفوی و با هدف ساخت مدرسه‌ای به نام مادر شاه، در سال ۱۱۲۸بنا شد. این هتل با معماری باشکوه خود کهن‌دارترین هتل جهان لقب گرفت. شرکت سهام بیمه ایران در سال ۱۳۳۶ این بنا را خریداری کرد و به مهمانخانه تبدیل کرده است و نامش را به مهمانسرای شاه عباس تغییر داد.

با تجهیز فضای مهمانسرا، ابن هتل یکی از زیباترین جاذبه‌های ایران نام گرفت. هتل ۵ ستاره عباسی ۲۲۵ واحد اقامتی دارد. بعضی از اتاق‌های هتل عباسی مشرف به باغ هستند که گنبد مدرسه چهارباغ از آن سمت پیداست. هتل عباسی با ۱۱ تالار و رستوران به گزینه‌ی مناسب برای مسافران تبدیل شده است.

 

هتل پارسیان کوثر

یک زوج اگر برای یک شب اقامت در سوئیت دونفره ساختمان فیروزه هتل پارسیان کوثر سراغ سایت فلایتیو بروند و این اتاق را به همراه با صبحانه رزرو کنند باید یک میلیون و ۹۲۶ هزار و نهصد تومان هزینه کنند.

همین اتاق در اسنپ‌تریپ با قیمت ۲ میلیون و ۲۲۵ هزارتومان ارایه شده که مسافران می‌توانند با ۱۵ درصد تخفیف آن را با هزینه یک میلیون و ۹۱۶ هزار تومان رزرو کنند. ساختمان هتل پارسیان کوثر در مرکز شهر اصفهان، قرار گرفته است.

هتل کوثر پارسیان در سال ۱۳۴۹ تاسیس شده است. تا قبل از انقلاب نام این هتل، شرایتون بوده است. این هتل ۵ ستاره، ۲۲۵ اتاق دارد. دلیل جذابیت هتل کوثرپارسیان این است که در چند قدمی سی و سه پل و زاینده‌رود قرار گرفته است.

برخی از اتاق‌های هتل چشم‌انداز زاینده‌رود را دارند. سوئیت‌های هتل دلباز و بزرگ هستند. رستوران‌های هتل غذای ایرانی و خارجی و غذاهای اصیل اصفهانی را سرو می‌کنند. با کمی پیاده‌روی می‌توان به میدان نقش جهان، محله ارمنی جلفا، کلیسای وانک و خیابان چهار باغ عباسی رسید.

 

هتل پیروزی

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره رویال هتل پیروزی همراه با صبحانه در سایت فلایتیو معادل یک میلیون و ۱۱۴ هزار و صد تومان است. همین اتاق در سایت اسنپ تریپ با قیمت یک میلیون و 500 هزار تومان آماده رزرو است که مسافران می‌توانند با ۲۹ درصد تخفیف آن را با هزینه یک ملیون و 60 هزار تومان رزرو کنند. هتل پیروزی در میدان امام حسین (ع ) ابتدای چهارباغ پایین قرار گرفته است.

هتل ۴ ستاره پیروزی، داریوش سابق، واقع در میدان امام حسین اصفهان در سال ۱۳۵۴ تاسیس شد. دسترسی آسان به آثار تاریخی نظیر باغ و عمارت چهل‌ستون و هشت بهشت، موزه هنرهای معاصر و هنرهای تزیینی، مسجد و مدرسه چهار باغ و بازار هنر اصفهان از جمله مزیت‌های این هتل است. به علت نزدیکی هتل به زاینده رود، مهمانان می‌توانند با پیمودن کمی راه به تماشای اماکن تاریخی چون سی و سه پل و پل خواجو بنشینند.

 

هتل سهروردی

زوج گردشگر ما اگر تصمیم بگیرند برای اقامت به هتل 150سالۀ سهروردی بروند، برای یک شب اقامت در سوئیت دونفره توئین همراه با صبحانه باید 600 صد هزار تومان به فلایتیو بپردازند. همین اتاق در سایت اسنپ‌تریپ با قیمت 850 هزار تومان ارایه شده که با تخفیف ۲۳ درصد به قیمت 651 هزار تومان قابل رزرو است. اقامتگاه سهروردی در خیابان میرداماد قرار گرفته است.

قدمت اقامتگاه سهروردی به ۱۵۰ سال پیش برمی‌گردد. آخرین بازسازی هتل در سال ۱۳۹۶ انجام گرفته است. نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری، عمارت هشت بهشت و چهل ستون از دلایل پرطرفداربودن هتل سهرودی است. چایخانه سنتی و رستوران ایرانی هتل، گزینه مناسبی برای زمان استراحت مسافران به شمار می رود.

 

اقامتگاه سنتی کریاس

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره سرو هتل کِریاس در فلایتیو معادل ۸۷۵ هزار و 700 تومان است. همین اتاق در اسنپ‌تریپ با قیمت یک میلیون ۱۹۲ هزار تومان عرضه شده که پس از کسر تخفیف ۲۹ درصدی با قیمت ۸۳۵ هزار تومان قابل رزرو است. اقامتگاه سنتی کریاس واقع در خیابان استانداری است.

اقامتگاه سنتی کریاس قدمتش به ۱۵۰ سالِ قبل و دوره قاجار برمی‌گردد که در سال ۱۳۹۷ بازسازی شده است. این هتل سنتی با پیروی از معماری زمان قاجار، دارای سه دری و پنج دری، حیاط و حوض است. بعضی از اتاق‌ها، چشم انداز گنبد مسجدجامع عباسی را دارند که درشان رو به حیاطی دلنشین باز می‌شود. دورتادور حیاطِ هتل را ۱۵ اتاق گرفته است. رستوران هتل به شکل گچ‌بری و آینه‌کاری شده است. فاصله هتل تا میدان نقش جهان و بازار اصفهان فقط پنج دقیقه است.

 

هتل خواجو

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره توئین هتل خواجو همراه با صبحانه معادل 524 هزار و 700 تومان است. همین اتاق در اسنپ تریپ با قیمت ۷۰۲ هزار تومان ثبت شده است. مسافران می‌توانند با تخفیف ۲۵ درصدی آن را با هزینه ۵۲۱ هزار تومان رزرو کنند. ساختمان هتل خواجو در خیابان چهارباغ خواجو قرار دارد.

هتل خواجو در خیابان زیبای چهارباغ عباسی قرار گرفته است که این خود دلیل بر جذابیت این هتل است. این هتل در کنار پل‌های تاریخی به میدان نقش جهان و بازار اصفهان نزدیک است. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۶ افتتاح شده است که ۱۱۴ اتاق دارد. رستوران هتل با سقف طاق‌بری خود فضایی نیمه‌سنتی دارد.

 

مرتبط با : اسنپ تریپفلایتیو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز