آشنایی با گران ترین هتل های مشهد

تورهای مسافرتی لحظه آخر

قرار گرفتن حرم مطهر رضوی در مشهد، این مکان را به یکی از شهرهای زیارتی-سیاحتی ایران تبدیل کرده است که از نظر مساحت و جمعیت، از بزرگترین مکان‌های مذهبی جهان به شمار می‌رود. حرم مطهر حضرت علی‌بن موسی‌الرضا (ع) در این شهر به خودی خود، تنها مقصد بسیاری از مسافران هر روزه و نوروزی مشهد است؛ با این حال جاذبه‌های تاریخی و طبیعی مشهد کم نیست و از آن میان می‌توان به آرامگاه فردوسی، گنبد خشتی، آرامگاه نادرشاه، گنبد هارونیه و … اشاره کرد که این شهر را به گزینه مناسبی برای سفر تبدیل می‌کند.

کاماپرس در این مطلب، هزینه اقامت در ۶ هتل گران مشهد را با توجه به اطلاعات درج شده در سایت «اسنپ تریپ» بررسی کرده است؛ بنابراین اگر به دنبال اقامت در هتل‌های شیک و مجلل مشهد هستید، خواندن این گزارش به شما در انتخاب هتل کمک خواهد کرد.

قیمت‌هایی که در ادامه ذکر شده، به ازای یک شب اقامت یک زوج در اواسط هفته و اواخر اسفندماه است.

 

راز آسمان پایتخت

هتل قصر طلایی

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره سنیور هتل قصر طلایی همراه با صبحانه معادل ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان ارائه شده که با تخفیف ۱۵ درصد به قیمت ۲ میلیون و ۹۵ هزار تومان قابل رزرو است. هتل قصر طلایی در خیابان شیرازی قرار دارد.

هتل ۵ ستاره قصر طلایی مشهد در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد و دارای ۳۵۸ اتاق و ۱۶ طبقه است. این هتل با معماری منحصر به فردش در نزدیکی حرم مطهر رضوی واقع شده است. اماکن دیدنی و جاذبه‌های گردشگری شهر مشهد ، نظیر مسجد گوهرشاد، بازار‌ رضا و مراکز خرید در فاصله کمی از هتل قرار گرفته‌اند. منوهای مختلف غذایی ایرانی، دریایی، سنتی و بین‌المللی، از جمله مزیت‌های این هتل است. هتل قصر طلایی با ایستگاه اتوبوس و مترو بسیج فاصله کمی دارد.

 

هتل سراج

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره هتل سراج همراه با صبحانه معادل یک میلیون و ۵۰ هزار تومان است. این هتل در خیابان طبرسی قرار دارد.

هتل ۶ طبقه سراج در سال ۱۳۹۴ تاسیس شد. با پنج دقیقه پیاده‌روی می‌توان به حرم مطهر رضوی رسید که این نکته، برای مسافرانی که به قصد زیارت به شهر مشهد سفر می‌کنند، یکی از دلایل انتخاب این هتل است. همچنین این هتل ۵۶ اتاقه، به بازار رضا و طبرسی نزدیک است.

 

هتل کیان

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره توئین هتل کیان همراه با صبحانه معادل ۹۰۰ هزار تومان است. این هتل در خیابان امام رضا قرار دارد.

زمان تاسیس هتل سه ستاره کیان به سال ۱۳۷۸ برمی‌گردد. این هتل با فاصله کمی از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. ایستگاه اتوبوس و مترو بسیج در نزدیکی هتل، امکان بازدید از اماکن تفریحی نظیر موج‌های آبی و مجموعه کوه‌سنگی را برای مسافران فراهم می‌‌کند. ایستگاه راه‌‌آهن و پایانه مسافربری و فرودگاه مشهد نیز فاصله ۲۰ دقیقه‌ای با هتل کیان دارند.

 

 هتل آپارتمان یزدان

یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دو نفره هتل یزدان همراه با صبحانه معادل ۹۰۰ هزار تومان هزینه دارد. این هتل در خیابان شیخ طوسی قرار گرفته است.

هتل تک ستاره یزدان با۶ طبقه و ۳۶ اتاق، در سال ۱۳۹۷ بازسازی شد و از مزایایش این است که در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توان به حرم مطهر رضوی به راحتی دسترسی داشت. اماکن تاریخی و دیدنیِ مسجد گوهرشاد، حمام مهدی قلی‌بیک، آرامگاه فردوسی در فاصله ۲۰ دقیقه‌ای این هتل قرار گرفته‌اند. سرزمین موج‌های آبی و مجموعه کوه‌سنگی از دیگر اماکن تفریحی نزدیک به هتل کیان است. رستوان لیالی لبنان نیز در فاصله کمی از هتل قرار دارد.

 

هتل نور 

هزینه یک شب اقامت یک زوج در سوئیت دونفره توئین هتل نور همراه با صبحانه معادل ۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان است. این هتل در میدان بیت‌المقدس به سمت خیابان خسروی نو، قرار گرفته است.

هتل سه ستاره نور دارای ۴ طبقه و ۸۷ اتاق است که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. از جمله مزیت‌های اصلی این هتل، می‌توان به دسترسی آسان به مراکز خرید و اماکن تجاری و نزدیک بودن به حرم حضرت رضا، اشاره کرد. هتل نور از هتل‌های شیک شهر مشهد است که داشتن رستوران های متعدد و منوهای غذاهای ایرانی، فرنگی و عربی، این هتل را جزو یکی از گزینه‌های انتخاب مسافران برای اقامت تبدیل کرده است.

 

هتل صحرا

یک زوج اگر برای یک شب اقامت در سوئیت دونفره دابل هتل صحرا، سراغ سایت اسنپ‌تریت بروند و این اتاق را به همراه صبحانه رزرو کنند باید یک میلیون و ۵۰ هزار تومان هزینه کنند. این هتل در خیابان شیرازی واقع شده است.

هتل دو ستاره صحرا در مردادماه سال ۱۳۹۴ فعالیت خود را شروع کرد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. این هتل در فاصله کمی از حرم مطهر رضوی قرار گرفته است. از ویژگی‌های هتل صحرا می‌توان به دسترسی آسان آن به مراکز خرید و اماکن تاریخی نظیر بازار مرکزی، آرامگاه و موزه نادری اشاره کرد. این هتل ۶ طبقه و ۸۷ واحد اقامتی دارد. ایستگاه اتوبوس در چندقدمی هتل قرار گرفته است و با وسیله نقلیه شخصی امکان بازدید از جاذبه های دیدنی مانند آرامگاه شیخ بهائی، حمام مهدی قلی بیک، مجموعه کوه سنگی و … برای مسافران فراهم می‌شود.

مرتبط با : اسنپ تریپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز