آشنایی با روش های کسب درآمد غیرفعال دلاری

تور لحظه آخری-کاماپرس

رمزارزها تنها برای انتقال و پرداخت نیستند، این نوع پول‌ها قابل سرمایه گذاری بوده و با بهره گیری از نوسانات آن‌ها امکان کسب درآمد غیرفعال دلاری وجود دارد. انواع روش‌ها برای سرمایه گذاری روی رمزارزها موجود است.

به گزارش کاماپرس، افراد با بهره گیری از روش‌های مختلف امکان سرمایه گذاری روی رمزارزها و کسب پاداش و سود را دارند. در ادامه به این روش‌ها اشاره خواهد شد؛

استیکینگ

یکی از روش‌های کسب پاداش در بازار رمزارزها استیکینگ یا سرمایه گذاری روی رمزارزها است. طبق این روش روی شبکه عملیات لازم صورت گرفته و به ازای قفل کردن سکه‌های سرمایه گذاران پاداش پرداخت می‌شوند. بهترین گزینه‌های رمزارزی برای استیکینگ اتریوم، کاردانو و پولکادوت هستند.

مسترنودز

افرادی که مقدار زیادی رمزارز دارند، روش مسترنودز برای آن‌ها سودآور است. اپراتورهای مسترنودز عملکردهای ضروری شبکه را انجام داده و در مقابل آن پرداختی‌های منظمی را دریافت می‌کنند. مسترنودزها در ازای خدماتی که ارائه می‌دهند، جوایزی به شکل رمزارز دریافت کرده که جریان درآمد غیرفعال برای اپراتورها هست. لازم به ذکر است که همه بلاکچین‌ها مسترنودز ندارند.

راز آسمان پایتخت

دیلیگیت پروف آف استیک

سرمایه گذاران بازار رمزارزها این امکان را دارند تا به نمایندگان ارزهای دیجیتال دی پوز رای بدهند و درآمد دلاری غیرفعال به دست آورند. به این شکل که نمایندگان تراکنش‌ها را تایید کرده و پاداش‌های بلوک خود را با رای دهندگان تقسیم می‌کنند.

تامین کردن نقدینگی

سرمایه گذاران از طریق تامین نقدینگی استخر نقدینگی نیز امکان مشارکت و از راه کارمزدهای معاملاتی، امکان ایجاد درآمد غیرفعال را دارند. علاقمندان به منظور کسب این درآمد باید از طریق یونی سواپ یا سوشی سواپ اقدام کنند.

یلد فارمینگ

وام دادن یا قرار دادن دارایی‌های رمزنگاری شده در پروتکل‌های مالی غیرمتمرکز برای کسب توکن‌های اضافی به عنوان پاداش، یلد فارمینگ نام دارد. این روش امکان سودآوری دارد اما باید درباره آن به دقت تحقیق شود. این روش در واقع باعث تامین نقدینگی ضروری برای معاملات کریپتو می‌شود و از طرفی به سرمایه گذار سود می‌رساند.

حساب‌های پس اندازی کریپتویی

برخی پلتفرم‌ها برای رمزارزها حساب‌های بهره دار ارائه می‌دهند که افراد با واریز دارایی دیجیتالی خود به این نوع حساب‌ها، امکان کسب سود در گذر زمان را دارند.

رمزارزهای سودآور

برخی از ارزهای دیجیتال، سود سهامی را بین دارندگان توکن تقسیم می‌کنند. علاقمندان با تحقیق و کسب اطلاعات لازم در پروژه‌های ارائه دهنده سود سهام به صورت منظم، امکان کسب درآمد ثابت را دارند.

استخراج کریپتو

افرادی که به دنبال روش راحت‌تر برای کسب درآمد دلاری غیرفعال هستند به جای ماینینگ‌های سنتی امکان سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال جدیدتر را دارند که گزینه کم مصرفی محسوب می‌شود.

ایردراپ و فورک‌ها

برخی از طریق نگهداری ارزهای دیجیتال در طول رویدادهای ایردراپ و فورک، توکن یا سکه رایگان دریافت کرده و به درآمد غیرفعال خود می‌افزایند.

ربات‌های خودکار معاملاتی

افراد آشنا با استراتژی معاملاتی و اجرای معاملات براساس معیارهای از پیش تعیین شده آشنایی دارند، می‌توانند تا با استفاده از ربات‌های معاملاتی خودکار درآمد غیرفعال دلاری به دست آورند.

منبع: /https://blog.sarafi.io/passive-income-with-cryptocurrency

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز