آشنایی با انواع وام های بانک دی

بانک دی یکی از بانک‌های خصوصی کشور است که به منظور مشتری مداری و تامین نیاز مشتریان واجد شرایط خود، انواع وام را به آن‌ها اعطا می‌کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ وام‌های بانکی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پرداخت وام‌های بانک دی در قالب عقود مختلف و برای مصارف گوناگونی اتفاق می‌افتاد. این مجموعه به افرادی که شرایط لازم داشته باشند، در صورتی که کارشناسان خبره بانک موافقت کنند، تا سقف مجاز تسهیلات می‌پردازد. هر طرح تسهیلاتی بانک دی شرایط، مدت زمان بازپرداخت، قالب قرارداد و ویژگی‌های مخصوص خود را دارد. در این گزارش انواع وام‌های بانک دی برای اطلاع بیشتر خوانندگان و علاقمندان به این حوزه مطرح می‌شود؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

طرح 24 ارزش آفرین

در این طرح مشتریان حقیقی و حقوقی برای تامین نیازهای مالی خود، می‌توانند معادل نسبتی از موجودی سپرده طرح 24 خود را با رعایت ضوابط، مقررات و مفاد خط مش و روش اجرائی اعتباری بانک تسهیلات در قالب عقود اسلامی دریافت کنند .نوع سپرده مورد نظر برای این طرح، سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت 24 ارزش آفرین است. اعطای تسهیلات یک روز بعد از افتتاح حساب و اعتبارسنجی مشتریان امکان پذیر خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

طرح بانوان

بانک دی با هدف توسعه طرح هاي مناسبتی با استراتژي رسوخ در بازار و در راستاي انجام مسئوليت‌هاي اجتماعی در راستای کمک به اعتلاي جايگاه ويژه بانوان در جامعه، طرح تسهيلاتی ويژه بانوان را ارائه داده است.همه بانوان شاغل و غیرشاغل امکان استفاده از این طرح را دارند. بانوانی که خواهان این وام هستند باید در یکی از شعب بانک دی سپرده قرض الحسنه جاری داشته باشند. طبق قوانین بانک دی، باید مدتی مبلغ سپرده در حساب باقی بماند تا بانوان بتوانند این وام را درخواست کنند.

طرح سروش ارزش آفرین

در این طرح مشتریان حقیقی و حقوقی برای تامین مالی و رفع نیازها، می‌توانند معادل نسبتی از موجودی سپرده یک ساله خود، تسهیلات در قالب عقود اسلامی ، با رعایت ضوابط و مقررات جاری و در چارچوب مفاد خط مشی و روش اجرایی اعتباری جاری بانک دریافت کنند. متقاضیان برای دریافت این وام باید حساب سپرده بلندمدت داشته باشند. این تسهیلات در قالب عقد مرابحه به مشتریان پرداخت می‌شود.

طرح جهش ارزش آفرین

در راستاي توسعه سبد محصولات، خدمات، تحقق استاندارد مصارف و ايجاد درآمد پايدار براي بانک، طرح تسهيلاتي جهش ارزش آفرين به عنوان يكي از طرح‌هاي سبد ارزش آفرين بانك دي تدوين شده است. تسهيلات طرح جهش ارزش آفرين در حال حاضر صرفاً در قالب قرارداد فروش اقساطي، مطابق قرارداد پيوست در وبسایت بانک دی، پرداخت می‌شود.

مرتبط با : بانک دی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “آشنایی با انواع وام های بانک دی

  1. داود اصلانی گفته:

    سلام خسته نباشید
    جانباز هستم حقوقم از واریز به حساب بانک دی هست
    هرموقع برای وام مراجعه می‌کنم جواب میدهند که با بنیاد قرارداد وام نداریم
    ممنون میشم پیگیری کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز