آشنایی با انواع محصولات آرایش صورت زنانه

انواع محصولات آرایش زنانه
تور لحظه آخری-کاماپرس

آرایش کردن نوعی هنر است که می‌توان به واسطه آن، زیبایی‌های چهره را برجسته و نقاط ضعف احتمالی را کم رنگ‌تر نشان داد. برای این کار باید دانست که انواع محصولات آرایش صورت زنانه چه کارایی و کاربردی دارند.

به گزارش کاماپرس، محصولات آرایشی شامل انواع مختلفی از جمله پرایمر، رژگونه، کرم پودر، کانسیلر، پودر فیکس، پودر یا کرم کانتور و اسپری فیکساتور است که برای آرایش صورت می­توان از آن‌ها استفاده کرد.

این گزارش به بررسی انواع محصولات آرایش صورت زنانه پرداخته است.

پرایمر

از پرایمر به عنوان پایه آرایش استفاده می‌شود و سایر محصولات آرایشی پس از آن به خوبی روی پوست صورت می‌نشینند. پرایمرها انواع و کاربرد متفاوتی دارند که علاوه‌ بر یکدستی صورت و زیرسازی آرایش، به ماندگاری بالای آرایش نیز کمک می‌کنند.

پودر برنزه

پودر برنزه از جمله محصولات آرایشی محبوب بانوان است. برخی افراد تمایل به تغییر رنگ پوست خود دارند که این محصول جایگزین مناسب‌تر و امن‌تری نسبت به سولاریوم یا آفتاب گرفتن طبیعی است. محصولات آرایشی برنزر معمولا به صورت پودری و فشرده تولید می‌شود که می‌توان از آن‌ها برای صورت، شانه یا حتی کل بدن استفاده کرد.

راز آسمان پایتخت

لوازم آرایش-کاماپرس

فیکساتور یا تثبیت کننده آرایش

برای آرایش، مواد و زمان زیادی صرف می‌شود. هرچقدر هم از مواد آرایشی باکیفیت استفاده شود، بازهم شرایط متفاوت و چربی طبیعی پوست در طول زمان بر ظاهر آرایش تاثیرگذار است. استفاده از  فیکساتور در انتهای آرایش، از تغییر مواد آرایشی، افزایش چربی و برق‌ زدن پوست جلوگیری و ظاهر صورت را در کل روز حفظ می­کند. درحال حاضر برندهای آرایشی، فیکساتورهای خود را در دو نوع اسپری و پودری تولید می‌‏کنند. اسپری فیکس‌کننده آرایش، ظاهری درخشنده و شاداب‏ برای پوست ایجاد می‌‏کند و روی تمام بخش‌‎های صورت و حتی آرایش چشم نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد، اما پودر فیکس با جذب چربی اضافه پوست، معمولا یک جلوه مات به آن می‌دهد و تنها روی کرم پودر و کانسیلر زده می‌شود.

این نوع تثبیت‌کننده بسیار سبک بوده و هیچ‌گونه پوشش و رنگی روی پوست ایجاد نمی‌کند. همچنین با توجه به خاصیت عدم انعکاس نور، استفاده از آن برای عکاسی و فیلمبرداری بسیار مناسب است.

کانسیلر

کانسیلر، نوعی از لوازم آرایش مخصوص تصحیح رنگ پوست است که شباهت زیادی به فونداسیون‏‌ها دارد؛ با این تفاوت که غلیظ‎‌تر بوده و به‌‎طور خاص برای پوشاندن نواقص دور چشم، لکه‎‌های پیری و منافذ پوست از آن استفاده می‌شود. این محصول معمولا روی کرم‎‌پودر و فونداسیون استفاده می‎‌شود تا صورت را یکنواخت نشان دهد.

کانسیلر-کاماپرس

کورکتور یا اصلاح‌کننده رنگ آرایشی

این محصول مانند کانسیلرها عمل می‌کند، اما دارای طیف وسیعی از رنگ‌ها برای کمک به تعادل تغییر رنگ پوست است. کانسیلر هماهنگ با رنگ طبیعی پوست به پوشاندن عیوب کمک کرده و کورکترها، رنگ لکه‌های تیره یا سیاهی زیر چشم را خنثی می‌کنند و در نهایت به آرایشی یک‌دست منجر خواهد شد. معمولاً از کورکتورهای آرایشی قبل از کانسیلر و کرم پودر استفاده می‌شود تا پوست، ظاهری کاملاً یکدست پیدا کند و تن رنگی اصلاح‌کننده خود را نشان ندهد.

پنکک

پنکک از انواع محصولات آرایشی برای زیرسازی پوست صورت به شمار می­رود که معمولا پس از کرم‎ پودر مصرف می‏‌شود. پنکک با جذب چربی اضافی، براقی ناخوشایند پوست را از بین ‎می‎‌برد تا ظاهری بهتر و با ماندگاری طولانی‎‌تر ایجاد کند. برای پوست چرب و مستعد جوش می‌توان از پنکک به‌‎عنوان فونداسیون اصلی و بدون کرم پودر هم استفاده کرد. لازم به ذکر است که پوشش پنکک‌‎ها اغلب ملایم‎‌تر و طبیعی‌تر است و نباید از آن‌ انتظار کاور بالا داشت.

لوازم آرایش -کاماپرس

رژ گونه

نام رژگونه از واژه سرخ شدن ناگهانی گونه‌ها در هنگام افزایش جریان خون گرفته شده است. به طور معمول، رژگونه در رنگ‌های صورتی و قرمز تولید می‌شود، اما امروزه در رنگ‌های نارنجی، قهوه‌ای و حتی رنگ‌های غیر سنتی مانند بنفش و آبی نیز عرضه می‌شود.

کانتور و هایلایت صورت

کانتورینگ به معنی استفاده از لوازم آرایشی برای متعادل‎‌کردن قسمت‎‌های مختلف صورت است که همراه با هایلایتینگ استفاده می‌شود. کانتور چند درجه تیره‌‎تر از رنگ اصلی پوست است و به‏‌عنوان ابزارهای مکمل هم شناخته می‎‌شود. با تکنیک کانتورینگ می­توان بخش‎‌هایی از صورت را فرورفته‌‎تر و با هایلایتینگ، قسمت‌‎هایی از آن را برجسته‌‎تر ‏‌کرد تا فرم صورت به بهترین شکل ممکن نشان داده شود. به عبارت دیگر، کانتورینگ، راهکاری برای متعادل‌سازی چهره است که با استفاده از خطوط تیره و روشن، عیوب چهره را می­پوشاند. در مقابل، می­توان نقاطی از صورت را برای برجسته‌تر و بزرگ‌تر دیده شدن، با رنگ روشن، هایلایت کرد.

کرم پودر

یکی از مهم‌‎ترین بخش‎‌های آرایش حرفه‌‏ای، انتخاب کرم پودر مناسب است تا بتواند ضمن پوشاندن نواقص و تیرگی‏‌های پوست، آن را صاف و یکدست نشان دهد و درعین‏‌حال باعث بسته‎‌ شدن منافذ و آسیب­دیدگی پوست نیز نشود. در حال حاضر کرم‌‏پودرهای آرایشی با بافت مایع، کرمی، سرم و نظایر آن تولید می‌شود که انواع مایع، پرطرفدارترین نوع آن است. کرم پودر باید متناسب با رنگ پوست انتخاب شود؛ چراکه استفاده از رنگ‎‌های روشن برای سفیدکردن پوست، کاملا غیرحرفه‌‏ای بوده و نه‌‏تنها به زیبایی پوست کمکی نمی‌‏کند، بلکه تاثیر منفی بر پوست خواهد داشت.

لوازم آرایش-کاماپرس

هایلایتر

هایلایتر، یک محصول آرایشی است که نور را منعکس می‌کند. این محصول معمولاً در بالاترین نقاط صورت مانند:

استخوان گونه، شقیقه و استخوان ابرو مورد استفاده قرار می‌گیرد تا آن را بیشتر نمایان یا برجسته کند.

خرید انواع محصولات آرایش صورت زنانه از «سوراو»

سوراو، فروشگاه تخصصی فروش محصولات آرایشی و بهداشتی اورجینال به صورت حضوری و اینترنتی است که مجموعه کاملی از بهترین برندهای لوکس و مطرح دنیا را به صورت مستقیم و بدون واسطه از اروپا و کانادا ارائه می­دهد. کالاها و خدمات این فروشگاه دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه بوده و با تضمین و گارانتی ۱۰۰ درصد اورجینال فروخته می‌شود.

علاقه­مندان برای خرید حضوری از سوراو می­توانند به آدرس استان آذربایجان غربی، شهر سردشت، خیابان وحدت، خیابان شهید صالحی، جنب بانک ملت، پلاک 95 یا برای خرید غیرحضوری به وب‌سایت https://suraw.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز