آسان ترین راه برای دریافت ویزای دبی کدام است؟

ویزای دبی-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

سفارت دبی برخلاف دیگر کشورها فرایند مرتبط با دریافت ویزای دبی را به صورت مستقیم انجام نمی‌دهد و این امر را به اداره کار و مهاجرت سپرده است. بنابراین، متقاضیان برای ثبت درخواست ویزای دبی نیازی به گرفتن وقت از سفارت، انجام مصاحبه و یا انجام مراحل انگشت نگاری نخواهند داشت.

به گزارش کاماپرس، براساس قوانین اداره مهاجرت دبی، متقاضیان ویزای دبی نمی‎‌‌توانند مستقیما برای دریافت ویزا به اداره امور مهاجرت این کشور مراجعه کنند و باید این امر را به کارگزاران و سازمان‌های مربوطه بسپارند. در حال حاضر آسان‌ترین و سریع‌ترین روش دریافت ویزای دبی، ثبت درخواست از طریق آژانس‌های مسافرتی معتبر همچون «سلام پرواز» است.

در این گزارش به بررسی چگونگی ثبت آنلاین درخواست ویزای دبی و مزیت‌های آن، مدارک  و مدت زمان لازم جهت صدور ویزای دبی پرداخته شده است.

درخواست ویزای دبی به صورت آنلاین

متقاضیان ویزای دبی می‌توانند به صورت آنلاین فرم درخواست ویزا را در هر لحظه و مکانی طی 24 ساعت شبانه روز تکمیل کنند و سپس همراه با مدارک لازم در سایت آژانس مسافرتی «سلام پرواز» بارگذاری کنند و پس از پرداخت‌های لازم منتظر صدور ویزای خود بمانند.

پرداخت هزینه‌های مرتبط با دریافت ویزای دبی از طریق وبسایت «سلام پرواز» از طریق درگاه پرداخت ریالی صورت می‌گیرد و دیگر افراد نیازی به کردیت کارت یا مراجعه حضوری به بانک برای کارت به کارت کردن، نخواهند داشت.

راز آسمان پایتخت

ویزای دبی-کاماپرس

مدارک لازم جهت اخذ ویزای دبی

متقاضیان ویزای دبی باید دارای پاسپورت معتبر با اعتبار حداقل 6 ماهه باشند و صفحه اول آن را به صورت عکسی واضح یا اسکن شده در فرمت JPEG در لیست مدارک خود قرار دهند. داشتن عکس واضح یا اسکن از عکس پرسنلی از دیگر موارد ضروری است که البته می‌توان آن را با دوربین همراه نیز تهیه کرد. متقاضیان جهت اخذ ویزای دبی نیازی به ارائه کارت ملی نخواهند داشت.

مزایا سفارش آنلاین ویزای دبی

افراد با سفارش آنلاین ویزای دبی علاوه بر آن‌که در وقت خود صرفه‌جویی می‌کنند، هزینه‌ای بابت رفت‌وآمد به اداره مهاجرت و یا آژانس مسافرتی پرداخت نمی‌کنند. در روش اخذ ویزای دبی به صورت آنلاین، افراد می‌توانند فرم مرتبط با اخذ ویزای دبی را همراه با مدارک لازم آماده کنند و به آسانی در کمترین زمان ممکن برای اخذ ویزای دبی درخواست دهند و منتظر صدور آن بمانند.

پس از صدور ویزای دبی، اعلان آن به صورت پیامک به افراد اعلام می‌شود و آن‌ها می‌توانند با خیالی آسوده با مراجعه به وبسایت آژانس مسافرتی «سلام پرواز» ویزای دبی خود را دریافت کنند. افراد پس از دریافت ویزای دبی خود می‌توانند بلافاصله برای رزرو بلیط کشتی، هواپیما و رزرو هتل اقدام کنند.

در این روش افراد دیگر نگرانی بابت گم شدن ویزای دبی خود نخواهند داشت؛ زیرا در هر لحظه می‌توانند با مراجعه به وبسایت آن را مشاهده کنند. همچنین، آنها قادر خواهند بود ویزای دبی خود را پرینت بگیرند یا در تلفن همراه خود ذخیره کنند و در هر لحظه از سفر آن را همراه با خود داشته باشند.

ویزای دبی-کاماپرس

مدت زمان صدور ویزای دبی

مدت زمان صدور ویزای دبی از زمان ثبت درخواست به طور معمول بین 3 الی 7 روز کاری طول خواهد کشید؛ مگر آن‌که ویزای افراد تحت شرایط خاصی نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد. ویزای دبی فوری نیز طی یک الی دو روز کاری صادر خواهد شد.

اخذ آسان ویزای دبی با «سلام پرواز»

آژانس مسافرتی سلام پرواز یکی از معتبرترین آژانس‌های مسافرتی در زمینه اخذ ویزای دبی است. علاقه‌مندان می‌توانند فرآیند دریافت ویزای دبی خود را به کارشناسان مجرب مجموعه سلام پرواز بسپارند و در سریع‌ترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب، ویزای خود را دریافت کنند.

از دیگر خدمات ویژه آژانس مسافرتی سلام پرواز می‌توان به فروش الکترونیکی بلیط هواپیما، رزرو هتل داخلی و خارجی، رزرو انواع تورهای داخلی و خارجی اشاره کرد. افراد برای کسب اطلاعات بیشتر از ویژگی‌ها و خدمات متنوع مجموعه سلام پرواز می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس www.salamparvaz.com مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 22224444-021 تماس بگیرند و از کارشناسان ماهر این مجموعه یاری بجویند.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز