آزاده نامداری خودکشی کرد

لست سکند

دقایقی پیش رسانه‌ها از شناسایی هویت پیکر بی‌جان آزاده نامداری، مجری سابق تلویزیون، در محله سعادت‌آباد تهران خبر دادند.

به گزارش کاماپرس، ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه امروز متخصصان اورژانس تهران در پی تماس اعضای خانواده نامداری در منزل وی حاضر شدند و پس از معاینه، مرگ او را اعلام کردند. بنابه اعلام رسانه‌ها بر بدن آزاده نامداری جای هیچ جراحتی وجود نداشته است.

خبرگزاری مهر نیز دقایقی پیش خبر داد که این مجری سابق تلویزیون روز گذشته خودکشی کرده است. طبق شنیده‌ها خانواده نامداری در روزهای گذشته در چالوس بوده‌اند و او به تنهایی در خانه حضور داشته است.

اعزام بازپرس ویژه قتل به محل سکونت آزاده نامداری

خبرگزاری فارس به نقل از سرپرست دادسرای جنایی تهران اعلام کرد بازپرس ویژه قتل به محل کشف جسد نامداری اعزام شده است.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز در گفتگو با ایرنا احتمال درگذشت نامداری طی روزهای گذشته را تایید کرد و گفت: جنازه متوفی تحویل پلیس می‌شود.
منزل محل سکونت این مجری سابق تلویزیون در طبقه هفتم یک برج مسکونی واقع د خیابان گلستان جنوبی شهرک غرب تهران بود.

راز آسمان پایتخت

واکنش پژمان راهبر به خودکشی آزاده نامداری

پژمان راهبر، سردبیر سایت ورزش 3 به دنبال انتشار خبر درگذشت نامداری در توییتر نوشت: زیر آخرین پست اینستاگامی آزاده نامداری که با دخترش منتشر کرده بود، سرشار از اباطیل و فحاشی و تهمته. این که آدمها گرفتار سیاهی این دنیا بشن، گرفتاری وحشتناکی‌یه. اونم توی این کشور که خیلی‌ها خسته و کلافه دنبال آدمی برای نفرت‌پراکنی هستن. روحش در آرامش که هرچه بود از این راحت شد.

او در توییت دیگری نوشت: واقعا یک ذره خطاپوشی توی این ملت نیست. یاد اون روزی که فیلم و تصاویری سوئیس منتشر شده بود و او به عنوان یک مجری سابق تلویزیون که چادر سر می‌کرد، اینجا و اونجا سر نیزه بود. دم همه گرم با کرده‌ها و نکرده‌ها و زندگیای درست عاری از خطا.

آزاده نامداری متولد نهم آذر 1363بود. او  6 تیرماه 1392 با فرزاد حسنی ازدواج کرد اما یکسال بعد از او جدا شد. آزاده نامداری در سال ۹۴ با سجاد عبادی ازدواج کرد ، حاصل این ازدواج دختری به نام  گندم است.نامداری کار خود را با همکاری با شبکه زاگرس (کرمانشاه) آغاز کرد و سپس به تهران آمد و در برنامه خط مستقیم شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد. او با برنامه غیرمنتظره به شهرت زیادی رسید. برنامه خانومی که شما باشی هم طرفداران زیادی داشت.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “آزاده نامداری خودکشی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز