آخرین یارانه ۱۰۰ و ۱۲۰ هزار تومانی کرونا چه زمانی واریز می شود؟

لست سکند

آخرین مرحله از یارانه ۱۰۰ و ۱۲۰ هزار تومانی کرونا چند روز دیگر واریز می‌شود، با اینکه بارها از طرف مسئولین اعلام شد به اعتراض جاماندگان یارانه کرونا رسیدگی می‌شود، اما فعلا هیچ خبری نیست.

به گزارش کاماپرس، یارانه کمک معیشتی کرونا پاییز سال ۹۹ به دو یارانه نقدی و معیشتی اضافه شد. یارانه‌ای موقت و چند ماهه که البته حواشی زیادی هم به دنبال داشت. یارانه موقت ۱۰۰ و ۱۲۰ هزار تومانی برای حمایت از اقشار کم درآمد که در شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا ضرر و زیان زیادی متحمل شده بودند، در نظر گرفته شد.

یعنی کسانی که هیچ درآمد ثابتی نداشتند و بیمه هم نبودند، مشمول دریافت این یارانه بودند. در آخرین بررسی ها ۳۴ میلیون نفر مشمول دریافت این یارانه معرفی شدند که ۹ میلیون نفر آن از افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و ۲۵ میلیون نفر دیگر نیز افرادی کم‌درآمد هستند که حقوق ثابت و بیمه ندارند.

پس از واریز اولین مرحله یارانه کرونا خیلی از جامانده‌ها به نحوه بررسی مشمولین اعتراض داشتند. خیلی از بازنشسته‌ها و کارگرانی که بیمه داشتند اما به دلیل دریافت حقوق حداقلی اعلام کردند از پس هزینه های زندگی بر نمی‌آیند و این یارانه با این که مدت پرداخت آن کوتاه است ، ولی در همین زمان کم هم می‌تواند به معیشت آنها کمک کند.

بعد از اعتراض کارگران و بازنشسته‌ها و کسانی که مشمول این یارانه نبودند،‌مسئولین از بررسی‌های دوباره خبر دادند و گفتند به اعتراضها رسیدگی می شود، اما تا امروز هیچ خبری از وعده مسئولین نشده و چند روز دیگر هم آخرین مرحله از این یارانه به حساب مشمولان واریز می‌شود.

راز آسمان پایتخت

آخرین یارانه کرونا چه زمانی پرداخت می‌شود؟

سومین مرحله یارانه معیشتی کرونا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۹ بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز شد. بر این اساس، در اسفند ماه نیز ممکن است آخرین روز کاری یعنی چهارشنبه ۲۷ اسفند ماه این یارانه پرداخت شود.آخرین یارانه نقدی سال ۹۹ هم ۲۰ اسفند ماه به حساب مشمولان واریز شد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز