آخرین قیمت رهن و اجاره آپارتمان 60 متری در خزانه و ترمینال جنوب

لست سکند

خزانه به عنوان یکی از محله‌های قدیمی و با اصالت شهر تهران شناخته می‌شود که در قسمت جنوبی پایتخت قرار دارد. در مجاورت خزانه، محله‌هایی چون باغ آذری، کیانشهر شمالی، نازی آباد و… وجود دارد. بافت قدیمی و موقعیت این محله باعث شده تا قیمت خانه در اینجا نسبت به سایر مناطق تهران در رنج پایین‌تری قرار بگیرد.

محله خزانه در ظاهر، فاصله قابل توجهی با مرکز شهر دارد؛ اما دسترسی خوب این محله باعث شده تا این نقطه ضعف کاملاً نادیده گرفته شود. به علاوه، این منطقه در محدود طرح ترافیک قرار نداشته و به راحتی می‌توان با خودروی شخصی در این محله رفت و آمد کرد. کاماپرس در ادامه، قیمت رهن و اجاره آپارتمان 60 متری در خزانه را مورد بررسی قرار می‌دهد؛

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ ساختمان و عمران، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

*یک واحد 60 متری با سن بنای 17 سال با ودیعه 200 میلیون تومان و اجاره ماهیانه یک میلیون و 500 هزار تومان آگهی شده است. این واحد در زیر همکف قرار داشته و به انباری و یک اتاق خواب مجهز است.

*مبلغ ودیعه یک آپارتمان 60 متری با سن بنای 13 سال در محله خزانه 200 میلیون تومان و قیمت اجاره ماهیانه آن 4 میلیون تومان است. این آپارتمان دارای یک اتاق خواب و یک انباری در داخل واحد بوده و به طور کامل بازسازی شده است. واحد فوق به دانشجو و مجرد نیز اجاره داده می‌شود.

راز آسمان پایتخت

*یک واحد 60 متری یک خوابه در خزانه با 200 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 6 میلیون تومان، اجاره داده می‎شود. این واحد در سال 1398 ساخته شده و دارای امکاناتی نظیر پارکینگ، انباری، آسانسور و کابینت ام دی اف است.

*مبلغ رهن کامل واحد 60 متری یک خوابه در خزانه 300 میلیون تومان است. این آپارتمان در سال 1390 ساخته شده و واحد مذکور در طبقه سوم قرار دارد. این واحد به طور کامل بازسازی شده و دارای تنها دارای یک پارکینگ است.

*قیمت رهن کامل واحد 60 متری کلید نخورده در خزانه، 450 میلیون تومان است. واحد مذکور به یک اتاق خواب، آسانسور، پارکینگ، تراس بزرگ، هود مخفی، گاز رومیزی و سرویس ایرانی و فرنگی مجهز است. این واحد تنها برای سکونت خانواده‌ها مناسب بوده و مبلغ اجاره آن قابل تبدیل است.

بیشتر بخوانید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز