۱۶ نکته درباره ناسیونال، پاناسونیک و تولیپس

براساس تحقیقی که سال‌ها پیش در رابطه با نقش لوازم خانگی در سبک زندگی مردم در ۱۰ استان انجام شد، بیش از ۷۵ درصد از مردم ایران، حداقل یک محصول ناسیونال را در خانه خود  داشته‌اند. محصولات ناسیونال توسط محمد فرد قاسمی، از سالها پیش وارد بازار ایران شده است. هم‌اکنون این شرکت با برند «تولیپس» به تولید لوازم خانگی مشغول است.

کاماپرس در ادامه به چند ویژگی شاخص درباره شرکت ناسیونال و برند تولیپس می‌پردازد که دانستن آنها برای علاقمندان به صنعت لوازم خانگی، خالی از لطف نیست؛

1. از زمان راه‌اندازی شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال، پنجاه سال می‌گذرد. این شرکت در ابتدا به عنوان نماینده محصولات ناسیونال ژاپن، کار خود را شروع کرد. در حال حاضر گروه ناسیونال، با تولید و واردات محصولات متنوع تلاش می‌کند آرامش و راحتی را برای خانواده‌های ایرانی به ارمغان بیاورد.

2. از اوایل سال ۱۳۸۳، کلیه محصولات ناسیونال، با توجه به ارتباطات جهانی و تبلیغات در تمام دنیا، با نام «پاناسونیک» تولید و به بازار عرضه می‌شود.

3. شرکت صنایع الکتریکی ناسیونال، به عنوان نماینده انحصاری لوازم خانگی و سیستم‌های تهویه مطبوع پاناسونیک در ایران فعالیت داشته است. این مجموعه، با تولید محصولات متنوع در گروهِ تولیدی خود در شهر اصفهان، در زمینی به مساحت بیش از ۶۰ هزار متر مربع و سالن‌های تولیدی به ابعاد ۲۱هزار متر مربع، همراه با تکنسین‌های ژاپنی، به تولید محصولاتش می‌پردازد.‌

آریاک سفر

4. محمدعلی محبت به عنوان مدیرعامل، به همراه شاهین علی‌محمدی و فرشید معیر اعضای هیئت مدیره شرکت ناسیونال را تشکیل می‌دهند. مسعود بختیاری به عنوان بازرس علی‌البدل معرفی شده است.

5. محصولات شرکت پاناسونیک، در گروه لوازم‌خانگی و آشپزخانه و سیستم‌های تهویه مطبوع دسته‌بندی می‌شود. این مجموعه در گروه لوازم‌خانگی، محصولاتی نظیر جاروبرقی، اتوبخار، بخارشور و چای‌ساز، در گروه لوازم آشپزخانه آون توستر، چرخ‌گوشت و همزن و در گروه سیستم‌های تهویه پنکه، کولرگازی، تصفیه‌هوا و ….. تولید می‌کند.

6. شرکت ناسیونال، همواره در تلاش است تا با بررسی نیازهای رو به رشد جامعه، محصولاتی را تولید و وارد کند که منطبق با سلیقه مصرف‌کنندگان ایرانی باشد.

7. عرضه کالاهای پاناسونیک به بازار، تنها رسالت این شرکت نیست؛ هدف اصلی این شرکت، حضور در جامعه ایرانی به عنوان یک شهروند مسئول ذکر شده است.

8. با استفاده از دانش و استانداردهای موجود در شرکت پاناسونیک، پروژه برند تولیپس با هدف عرضه لوازم خانگی باکیفیت در سال ۱۳۸۰ آغاز شد. در ادامه این روند، شرکت‌های تولیدکننده لوازم‌خانگی معتبر در ترکیه و چین که شرکای تجاری شرکت‌های اروپایی هستند، شناسایی و پس از توافق بر روی استانداردها و مشخصات فنی محصولات تولید شده با نام تجاری تولیپس، روانه بازار شدند.

9. از جدیدترین محصولات عرضه‌شده در بازار، چرخ گوشت تولیپس مدل ۲۰۰۰ ام کا، ساخت شرکت پاناسونیک است. بدنه این محصول، پلاستیکی و قطعاتش فلزی است. کیفیت ساخت بدنه بالا بوده و از مواد مرغوب، استفاده شده است. ‌

10. پرفروش‌ترین محصول تولیپس در سایت دیجی‌کالا، جاروبرقی مدل وی سی ۶۲۵ دی، آون توستر مدل او تی ۴۵۰۶ بی دی است. همزن حرفه‌ای، عصاره گیر و هواپز از جمله محصولات جدید برند تولیپس محسوب می‌شوند.

11. مجموعه صنایع الکتریکی پاناسونیک، دارای استاندارد ملی ایران، استاندارد اروپا، استانداردهای ایمنی و استانداردهای شرکت پاناسونیک ژاپن است. تمام مراحل تولید، تحت نظارت سیستم تضمین مدیریت کیفیت از شرکت لویدز انگلستان، صورت می‌گیرد.

12. در سال ۱۳۹۷، با تغییر سیاست‌‌های کشوری و جهانی و تاکید بر رونق و تولید ملی با مدیریت سومین نسل از خانواده این شرکت، تولیپس جایگزین پاناسونیک شد.

13. مجموعه ناسیونال در راستای مسئولیت اجتماعی خود، در سال ۱۳۹۹، حدود ۱۴۰هزار ماسک به کادر درمان و پزشکی تهران اهدا کرد.

14. مجموع ارزهای دریافتی شرکت ناسیونال، عدد ۴۷۵،۷۳۷،۶۳۱،۵۵۱ ریال است.

۱۵. به گفته مدیران این مجموعه، رضایت مشتری در راستای دیگر فعالیت‌های صنعتی و اقتصادی، مهمترین دستاورد این شرکت است.

1۶. شرکت پاناسونیک موفق به اخذ گواهیانامه سیستم مدیریت زیست‌محیطی، سیستم مدیریت یکپارچه، مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیریت کیفی شد. این شرکت در سال ۱۳۹۱، نشان واحد تولیدی نمونه استان اصفهان و عنوان واحد نمونه استاندارد در زمینه تولید چرخ‌گوشت، را دریافت کرد. همچنین شرکت صنایع ناسیونال در بیستمین نمایشگاه عرضه لوازم‌خانگی در سال 1399 حضور داشته است.

مرتبط با : ناسیونال
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز