نورپردازی در کابینت آشپزخانه نئوکلاسیک

نورپردازی در کابینت آشپزخانه -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

هر منزلی با توجه به سبک و سیاق و دکوراسیونی که دارد از مدل مخصوصی از کابینت استفاده می‌کند. اخیرا برای خانه‌هایی با سبک تلفیقی از کابینت نئوکلاسیک استفاده می‌شود که جلوه خوبی به فضای آشپزخانه می‌دهد.

به گزارش کاماپرس به نقل از کابینت بازار، در حال حاضر کابینت‌ها در سه طرح مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک در بازار عرضه می‌شوند. طراحی این نوع کابینت‌ها با یک دیگر متفاوت است و بسته به فضای آشپزخانه و وسایل به کار رفته در آن تعیین خواهد شد. کابینت نئوکلاسیک یکی از انواع مدل‌های پرطرفدار بازار است که به دلیل متریال به کار رفته در آن، استحکام و پایداری بالایی دارد. به همین دلیل افراد با خیال آسوده می‌توانند تمامی ظرف و وسایل خود را در آن جای دهند.

در واقع این سبک تلفیقی از دو نوع مدرن و سنتی است و از رنگ و لعاب خاصی برخوردار است به همین دلیل توانسته نظر مشتریان را به خود جلب کند. در صورتی که کابینت نئوکلاسیک با نورپردازی خوبی به کار برود، جلوه خاصی به آشپزخانه خواهد بخشید. اما افرادی که قصد اجرای یک کابینت زیبا در فضای آشپزخانه خود را دارند باید درباره تاثیر نورپردازی مناسب و انواع آن اطلاعات کافی داشته باشند. در ادامه انواع نورپردازی کابینت نئوکلاسیک و دیگر مسائل مربوط به آن برای اجرای یک کابینت زیبا مطرح خواهد شد.

تاثیر نورپردازی در طراحی کابینت

نورپردازی آشپزخانه، مخصوصا نورپردازی دکوراتیو آشپزخانه بر طراحی دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی موثر است یا از سبک آن اثر می‌گیرد. زیرا برای افرادی که در سالن پذیرایی هستند، آشپزخانه در دید کامل خواهد بود. پس اجرای نورپردازی چشم گیر در آشپزخانه، به خصوص کاربرد نورهای مخفی، می‌توان نورپردازی سالن پذیرایی را متنوع‌تر کرد و طراحی دکوراسیون داخلی را بهتر کرد.

نورپردازی در کابینت آشپزخانه -کاماپرس

انواع نورپردازی در کابینت ممبران و نئوکلاسیک

روش‌های مختلفی برای نورپردازی کابینت وجود دارد که در ادامه به طور ضمنی به آن‌ها اشاره خواهد شد؛

راز آسمان پایتخت

نورهای پایین تاب

نورهای پایین تاپ برای کابینت‌های نئوکلاسیک آشپزخانه‌های کوچک با متراژ پایین مناسب است. زیرا این نورپردازی اغلب با انعکاس نور از قفسه‌های ثابت بر رنگ‌ها تاکید می‌کنند.

نورهای بالاتاب

آشپزخانه‌هایی که سقف مرتفع دارند و کابینت‌ها دارای فاصله هستند، نورپردازی بالاتب بسیار مناسب است. این نوع نورپردازی باعث ایجاد فضای خوبی برای این نوع آشپزخانه‌ها می‌شود.

استفاده از دیمرها

برخی افراد خواهان نورپردازی مناسب کابینت‌ها با کمترین میزان مصرف برق و هزینه هستند. بهترین روش کنترل میزان شدت نور و همچنین زیباتر شدن کابینت نئوکلاسیک و ممبران است.

کدام قسمت از کابینت را می‌توان نورپردازی کرد؟

تمرکز نور در فضای آشپزخانه باید همگی به سمت کابینت‌ها باشد، زیرا این بخش نقطه عطف فضا است. همه نورها باید طوری مورد استفاده قرار بگیرند که جلوه اصلی آن به سمت کابینت‌های آشپزخانه باشد. در واقع استفاده از وسایل نوردهی گران قیمت چندان مورد توجه نیست. صرفا نوع نورپردازی و چگونگی به کارگیری برای جلوه دادن به کابینت‌ها اهمیت دارد. بیشتر فضای درونی کابینت‌ها و نوار پایینی آن‌ها قابل نورپردازی است.

نورپردازی در کابینت آشپزخانه -کاماپرس

وسیله روشنایی مناسب برای نورپردازی کابینت

نورپردازی کابینت‌ها با انواع وسایل امکان پذیر است که از جمله آن‌ها می‌توان به پنل‌های مختلف، هالوژن و انواع چراغ دیواری اشاره کرد. به منظور تامین نور فضای زیر و داخل کابینت‌ها معمولا از ریسه پشت چسب دار، چراغ خطی روکار، توکار یا انواع چراغ‌های هالوژنی استفاده می‌شود. برای جلوه داده به کانتر و جزیره آشپزخانه امکان استفاده از چراغ‌های آویز، پنل‌های سی اَ بی و خطی آویز وجود دارد.

کابینت بازار؛ مجموعه‌ای حرفه‌ای در اجرای طرح‌های مختلف

افراد به منظور مشاهده انواع مدل‌های کابینت نئوکلاسیک ، مدرن یا کلاسیک می‌توانند به وبسایت کابینت بازار سر بزنند. این شرکت متشکل از تیم معماری، طراحی و اجرای حرفه‌ای است که اجرای کامل، بی‌نقص و با بهترین کیفیت را به قیمتی مناسب و منصفانه و با تضمین کافی به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

افرادی که کار را به این مجموعه می‌سپارند دیگر نگران نوع نورپردازی و نصب و … نیستند. این شرکت باسابقه بهترین طراحی و اجرا را برای انواع کابینت نئوکلاسیک ، مدرن و … به مشتریان خود ارائه می‌دهد. افراد به منظور دریافت مشاوره از کارشناسان این مجموعه امکان تماس با شماره‌های 02122314022 یا 09122238608 را دارند. همچنین مشتریان می‌توانند به صورت حضوری به آدرس خیابان پاسداران، خیابان گیلانی، نرسیده به خیابان شهید عراقی، پلاک 4، واحد 2 مراجعه کرده و مشاوره لازم را درباره انتخاب کابینت مناسب، طراحی و نصب آن دریافت کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : کابینت بازار
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز