مل اند موژ؛ طراح و حامی رسمی لباس کاروان المپیک ایران

برند ایرانی مل اند موژ همزمان با اعلام حمایت و تحویل پوشاک و لباس‌های ورزشکاران شرکت کننده در المپیک توکیو و سایر اعضای کاروان این رویداد، از طراحی جدید خود نیز رونمایی کرد.

به گزارش کاماپرس، در آرم لباس کاروان ایران یکی از دایره‌های نماد المپیک، لوگوی باز طراحی شده مل اند موژ است. این لوگو دقیقا به جای حلقه میانی آرم المپیک قرار گرفته و جلب توجه می‌کند. این برند ایرانی، با شعار«وقت تغییر است؛ ما به جادو اعتقاد داریم» از تغییرات لوگو خود و همچنین حمایت از کاروان المپیک خبر داده است. مل اند موژ به منظور گسترده کردن بازار کسب و کار، افزایش محصولات و ارتقا ارزش برندش اقدام به بازطراحی لوگو خود کرد.

مدیر عامل برند مل اند موژ کیست؟

ایده پرداز و صاحب این برند موژان حجارزاده است. رشته حجارزاده در مقطع کارشناسی، طراحی لباس بوده، وی پس از فارغ التحصیلی خود دوره‌های مدیریتی ام.بی.اِی دانشگاه تهران را نیز گذراند. به گفته موژان حجارزاده، شغل پدرش در راه اندازی این نوع کسب و کار بی اثر نبوده است. پدر وی 30 سال در زمینه وارد کردن پوشاک خارجی به کشور فعالیت داشت. حجارزاده از نوجوانی حرفه پدرش را به خوبی درک و شعبه‌های فروشگاه‌های او را مدیریت کرده است.

آریاک سفر

او از ترم دوم مقطع لیسانس به طراحی کالشکن‌های فصلی و ارائه مانتوهایی در قالب شو، مشغول بود. حجارزاده در دوران تحصیلش سه شو با نام‌های بلانش، اورمک و مل اند موژ برگزار کرد. به اعتقاد او فراگیری علم مدیریت برای شروع هر کاری بسیار ضروری است. به همین دلیل در راستای راه اندازی برند پوشاک خود دوره‌های مدیریتی را نیز سپری کرد.

چگونگی راه اندازی برند مل اند موژ

سال 1386 زمان آغاز به کار برند مل اند موژ بود. هم اکنون این برند ایرانی محصولات متنوعی مانند تیشرت، تاپ، کفش، شلوار، شومیز، شلوار ورزشی و … را در بازار ارائه می‌دهد. برند ایرانی مذکور در نقاط مختلفی از تهران، کرج، اصفهان، شیراز، بروجرد و مشهد شعبه دارد. در حال حاضر امکان مشاهده و خرید محصولات مل اند موژ از طریق سایت یا صفحه اینستاگرام آن برای تمام مردم در سراسر کشور فراهم است.

این برند در ششمین همایش تقدیر و تجلیل از چهره‌های ماندگار صنعت خرده فروشی و برندهای برتر مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری ایران که 18 بهمن ماه سال 1398 برگزار شد، حضور داشت. لوح تقدیر تجارت طلایی رویداد مذکور هم با عنوان برند برتر پوشاک ایرانی در مراکز خرید کشور، به مدیر عامل برند مل اند موژ تعلق گرفت.

مرتبط با : مل اند موژ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز