درباره محصولات طبیعت و هایلی چه می‌دانید؟

شرکت طبیعت سبز میهن به منظور تامین و توزیع کالاهای اساسی مصرفی خانوار در سراسر کشور، از سال 1391 فعالیت خود را به پشتوانه چندین دهه حضور موفق مجموعه بستنی و لبنیات میهن آغاز کرده است و محصولات خود را با دو برند «طبیعت» و «هایلی» روانه بازار می‌کند.

در ادامه کاماپرس به بررسی نکاتی درباره شرکت طبیعت سبز میهن می‌پردازد که دانستن آن برای فعالین صنایع غذایی می‌تواند مفید واقع شود؛

۱. مجموعه طبیعت سبز میهن توانسته است به واسطه کیفیت خوب محصولات، خدمات مناسب، صداقت و پشتوانه قوی مجموعه و اعتماد مشتریانش، رشدی سریع و پیوسته را تجربه کند؛ به گونه‌ای که در مدتی کوتاه تبدیل به یکی از بازیگران اصلی بازار برنج شد و توانست محصولات متنوع و باکیفیت دیگری همچون روغن، رب گوجه فرنگی، تن ماهی و چای را به بازار عرضه کند.

۲. این رشد سریع و پیوسته در کنار واحدهای تولیدی تازه تاسیس مجموعه و با بهره گیری از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، نوید بخش آن است که این شرکت با همراهی مشتریان خود، در آینده‌ای نه چندان دور، بتواند جایگاه نخست تامین و توزیع کالاهای اساسی خانوار در کشور را از آن خود کند.

۳. شرکت طبیعت افتخاراتی نظیر تندیس‌های زرین و سیمین جشنواره برند محبوب در سه دوره متوالی در سالهای 95، 96 و 97 را در پرونده خود ثبت کرده است. در سال 95، برنج طبیعت، روغن هایلی و تن ماهی طبیعت دارای تندیس زرین شده‌اند و برنج هایلی تندیس سیمین را به دست آورده است.

آریاک سفر

۴. همچنین در سال 96، تن ماهی هایلی و رب گوجه فرنگی طبیعت تندیس سیمین و تن ماهی طبیعت تندیس زرین را از آن خود کرده‌اند. در سال 97 نیز برنج طبیعت و تن ماهی طبیعت تندیس سیمین و رب گوجه فرنگی طبیعت تندیس زرین را به کسب کرده‌اند.

۵. هایلی محصولاتی از قبیل برنج، چای، انواع روغن، تن ماهی و رب گوجه فرنگی را در سبد محصولات تولیدی خود دارد.

۶. کارخانه رب هایلی در مامونیه واقع شده و دارای ظرفیت تولید شش میلیون قوطی رب در ماه است. در فرایند تولید رب گوجه فرنگی هایلی استانداردهای بالای بهداشتی رعایت شده و این کارخانه از اضافه شدن هر گونه مواد اضافی به محصولاتش خودداری می‌کند. به عنوان مثال از مواد نگهدارنده و رنگ دانه‌ها در تولید محصولات هایلی استفاده نمی‌شود. وجود غلظت بالا در رب‌های هایلی که با عنوان بریکس بر روی کالا درج می‌شود، باعث مصرف اقتصادی آن می‌شود.

۷. برنج هایلی محصولی از بهترین شالیزارها، خوش پخت و یکدست، همراه با قدمتی چندین ساله و یکی از محبوب ترین برنج‌های موجود در بازار است که طی سالهای متمادی همواره کیفیت خود را حفظ کرده و به عنوان برند محبوب مصرف کنندگان انتخاب شده است.

۸. چای سیاه بر حسب نژاد بوته و شرایط اقلیمی و آب و هوای منطقه، کشت و روش‌های فرآوری ویژگی‌های متفاوتی پیدا می‌کند. کارشناسان شرکت طبیعت سبز با صرف روزها و ماه‌ها سعی در انتخاب بهترین و مرغوبترین انواع آن داشته تا محصولاتی مطابق سلیقه و ذائقه مردم ایران تولید کنند.

۹. هایلی انواع مختلف چای نظیر چای دو و نیم کیلوگرمی هایلی، چای کیسه‌ای هایلی و چای کیسه‌ای ارل گری هایلی را تولید و عرضه می‌کند.

۱۰. ماهی تون منبع بسیار خوبی از پروتئین، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم، پتاسیم و همچنین ویتامین‌های ب1، ب3 و ب6 است. تون ماهی هایلی از بهترین ماهی‌های گیدر تولید می‌شود. این ماهی یکی از مرغوبترین گونه‌های ماهی تون محسوب می‌شود که در آبهای نیمه سطحی مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری اقیانوس‌های سراسر جهان زندگی می‌کند. در فرایند تولید تون ماهی هایلی تمام مسائل بهداشتی و تمامی استانداردهای لازم جهت تولید محصول باکیفیت تولید می‌شود. همچنین رعایت وزن آبکش مطابق جدول محصول و رعایت حقوق مشتریان از نکات مهم و قابل توجه است و به علت استفاده از روش‌ استرلیزاسیون به هیچ عنوان از مواد نگهدارنده استفاده نمی‌شود.

مرتبط با : طبیعت سبز پارس کهن
نرم افزار حسابداری
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آیرومارت-کاماپرس
کاراپلاس-کاماپرس
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز