تعمیر لوازم خانگی چقدر زمان و هزینه لازم دارد؟

قیمت سرسام آور لوازم خانگی باعث شده تا مشتریان برای خرید این محصولات دقت و وسواس زیادی داشته باشند و به خدمات پس از فروش بیشتر توجه کنند. اگر یکی از قطعات محصول خریداری شده در همان سال‌های اول خراب شود، با استفاده از خدمات پس از فروش و مراجعه به تعمیرگاه های لوازم خانگی معتبر، می‌توان به راحتی قطعه معیوب را تعمیر یا تعویض کرد.

به گزارش کاماپرس، گاهی ممکن است یک تلویزیون یا یخچال از همان زمان بسته بندی در کارخانه معیوب باشد و فقط بعد از اولین استفاده، ایرادش مشخص شود. بنابراین داشتن گارانتی و ارايه خدمات پس از فروش اهمیت زیادی دارد.

اما در کل برای تعمیر لوازم خانگی باید موارد زیر را در نظر داشت؛

  • اگر لوازم خانگی در همان روزهای اول یا در فاصله کوتاهی بعد از خرید دچار مشکل شد، بهتر است خریداران از خدمات پس از فروش استفاده کرده و به واحدهای مجاز تعمیر لوازم خانگی مراجعه کنند. با تعمیر هر قطعه توسط تعمیرگاه‌های غیرمجاز و افراد غیرمتخصص، فرصت استفاده از گارانتی و خدمات پس از فروش کاملا از بین می‌رود.
  • انتخاب مرکز تعمیر لوازم خانگی که خدمات خود را در محل به مشتریان ارائه دهد، بسیار ضروری به نظر می‌رسد. به خصوص برای لوازم خانگی بزرگ، استفاده از خدمات پس از فروش یخچال و ماشین لباسشویی و … مزایای زیادی خواهد داشت؛ خدمات تعمیر در محل تا حد زیادی مانع از اتلاف وقت و هزینه می‌شود.

  • انتخاب تعمیرگاهی با ارائه خدمات پشتیبانی 24 ساعته در تمامی روزهای هفته بسیار مهم است. ضمنا مشتریان باید به سابقه تعمیر لوازم خانگی در تعمیرگاه مورد نظر خود دقت کنند.
  • اگر مراکز ارايه دهنده خدمات پس از فروش شعب مختلفی داشته باشند، با انتخاب نمایندگی در نزدیکی محل زندگی، قطعا ارائه خدمات و تعمیر لوازم خانگی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.
  • برندهای مختلف لوازم خانگی، قطعات متفاوت و همچنین شرایط تعویض مخصوص خود را دارند؛ بنابراین در صورت بروز مشکل برای هر یک از لوازم خانگی بهتر است به تعمیرگاه مجاز همان برند مراجعه شود.
  • برای تعمیرات لوازم خانگی نیز، بهتر است به مراکزی مراجعه شود که خدمات خود را گارانتی می‌کنند، تا در صورت بروز مجدد همان مشکل، امکان مراجعه به نمایندگی، درخواست تعویض قطعه و تعمیر رایگان وجود داشته باشد.
  • مشتریانی که به تعمیرات لوازم خانگی و دریافت خدمات پس از فروش نیاز دارند، می‌توانند با چند کلیک، تعمیرگاه‌های مجاز و مخصوص برند مورد نظر را شناسایی کرده و از هزینه تعمیرات لوازم خانگی نیز مطلع شوند. ضمن اینکه از این طریق می‌توان نزدیک‌ترین تعمیرگاه ها به محل سکونت را جستجو کرد. به این ترتیب تعمیر لوازم خانگی در سریع‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

در ادامه شش تعمیرگاه اینترنتی لوازم خانگی معتبر و مجاز معرفی می‌شود؛

آریاک سفر

تعمیرگاه مجاز سامسونگ دیبا پشتیبان

تعمیرگاه مجاز دیبا پشتیبان ایرانیان به عنوان مرکز خدمات پس از فروش سامسونگ در تهران، یک تیم متشکل از تعداد زیادی پرسنل متخصص و با تجربه است که دارای سال‌ها سابقه کاری مفید در زمینه تعمیرات انواع لوازم خانگی سامسونگ هستند.

تعمیرگاه مجاز ال جی دیبا پشتیبان

مرکز خدمات پس از فروش ال جی دیبا پشتیبان در تهران، یکی از معتبرترین مراکز تعمیر لوازم خانگی ال جی است. در این تعمیرگاه مجاز تمامی ضوابط و استانداردهای روز دنیا، جهت تعمیر لوازم خانگی ال جی در نظر گرفته می‌شود.

تعمیرگاه مجاز دوو دیبا پشتیبان

در این مرکز معتبر خدمات پس از فروش دوو، خدمات تعمیرات کاملا تخصصی لوازم خانگی دوو مانند: یخچال فریزر و ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولر گازی اسپیلت، مایکروویو، اجاق گاز و تلویزیون در منزل و محل درخواستی متقاضیان انجام می‌شود.

تعمیرگاه مجاز بوش دیبا پشتیبان

تعمیرگاه دیبا پشتیبان ایرانیان یکی از قدیمی ترین مراکز معتبر خدمات پس از فروش بوش است که با مجوز رسمی اتحادیه تعمیرات لوازم خانگی مشغول به خدمات دهی به متقاضیان است. این مرکز تعمیرات بوش خدمات خود را به مشتریان در مناطق مختلف تهران ارائه می‌دهد.

تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی دیبا پشتیبان ایرانیان

تعمیرگاه دیبا پشتیبان مرکز تخصصی تعمیرات لوازم خانگی در تهران، عضو رسمی اتحادیه تعمیرکاران و دارای تمامی مجوزهای لازم است. این مرکز خدمات تعمیر انواع یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین لباسشویی و ظرفشویی، کولرگازی، تلویزیون، مایکروفر، جاروبرقی، پکیج دیواری و اجاق گاز را به متقاضیان ارائه می‌دهد.

مرکز تعمیرات مایکروفر ایران ماکرو

تعمیرگاه ایران ماکرو با سال‌ها سابقه در زمینه خدمات تعمیرات ماکروفر آماده ارائه خدمات به مشتریان است. اهمیت دادن به رضایت مشتریان همیشه به عنوان سرلوحه کار این مجموعه بوده و همین موضوع باعث شده تا در سال‌های فعالیت خود بتواند خدماتی با کیفیت به مشتریان خود عرضه کند.

مرتبط با : ایران ماکرودیبا پشتیبان ایرانیان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز