با نرم افزارهای آدانیک آشنایی دارید؟

لست سکند

شرکت مهندسی آدان نیک افزار که با نام «آدانیک» شناخته می‌شود، یک مجموعه فعال در حوزه نرم‌ افزارهای بانکی است که کار خود را از سال 1393 شروع کرد. این مجموعه تلاش می‌کند تا زمینه‌هایی برای نوآوری، رویکردی چابک، کیفیت و برتری فنی و به صورت کلی رضایت مشتریان خود فراهم کند.

کاماپرس در ادامه 7 نکته از این مجموعه را مطرح می‌کند که برای فعالان حوزه‌های بانکداری الکترونیک و علاقمندان به این حوزه مفید است؛

1. شرکت مهندسی آدان نیک افراز، در حال حاضر با مدیریت علی حاجی زاده مقدم مشغول فعالیت است. تعداد کارکنان این مجموعه در حدود 40 نفر اعلام شد.

2. آدانیک تاکنون توانسته است محصولاتی مانند بومرنگ، کیلید، کاریز، حساب و کتاب و شاکیلید را به بازار عرضه کند. تمامی محصولات ارائه شده، خدماتی در راستای بانکداری الکترونیکی و استفاده از آن‌ها در تلفن‌همراه یا سایر فناوری‌ها است.

3. بانک ملی ایران، بانک آینده، فینوا، بانک صادرات، ارتباط فردا، موسسه ملی اعتباری نور، بیمه رازی، بانک شهر و … از مشتریان این مجموعه هستند.

راز آسمان پایتخت

4. شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا، فینوتک و شرکت فن‌افزار توسن از همکاران تجاری این مجموعه اعلام شدند.

5. جایزه نوآوری بانکی دکتر نوربخش- جایزه‌ای برای دستاوردهای نوین بانکداری الکترونیک- برای سامانه هدف بانک آینده- حساب کتاب-، گواهی دانش‌بنیان از معاونت علمی ریاست جمهوری و تائیدیه استقرار در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و… از دستاوردهای این مجموعه است.

6. این شرکت در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت سال 1397 حضور داشت که در این رویداد معرفی سامانه شاکیلید نیز اتفاق افتاد. پیش از این شاکیلید در رویداد یو.تی.اینوست پارک علم و فناوری دانشگاه تهران رونمایی شد. رویداد یو.تی.اینوست 1397، یک رویداد سرمایه‌گذاری بود که در غرفه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، واقع در نمایشگاه بین‌المللی تهران برقرار شد.

7. همچنین در دومین روز همایش بانکداری الکترونیک سال 1397، تفاهم نامه‌ای در بستر شاکیلید با موضوع احراز هویت دیجیتالی مشتریان مبتنی بر فناوری بلاکچین بین بانک‌های ایران زمین و آینده منعقد شد.

مرتبط با : آدانیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز