هتل دورا پرا استانبول چه امکاناتی دارد؟

ژیوار

هتل دورا پرا استانبول (Dora Pera Hotel) یکی از هتل‌های 4 ستاره و پرطرفدار این شهر است که فاصله بسیار کمی تا برج گالاتا دارد. این مجموعه با پذیرش 24 ساعته و تمیزی قابل توجه، به عنوان هتلی با فضای لوکس شناخته می‌شود. ایستگاه متروی بی اوغلو نیز در فاصله 3 دقیقه‌ای از این هتل قرار گرفته است.

کاماپرس در این گزارش امکانات و شرایط هتل دورا پرا استانبول را بررسی می‌کند.

امکانات هتل دورا پرا استانبول

این هتل دارای امکاناتی مانند اتاق‌های سیگار ممنوع، ابزارهای کمکی برای نابینایان، انبار چمدان، خشکشویی، فکس و فتوکپی، سالن زیبایی مو و سرویس اتو است. همچنین در آن امکان تجربه کردن انواع تفریحات مانند قایق رانی، گلف، اسب سواری، تنیس و سونا وجود دارد. این هتل خدمات اسپای کاملی را ارائه می‌دهد و در آن درخواست سرو صبحانه در اتاق ممکن است.

این مجموعه، اینترنت وای فای رایگان و استخر شنا نیز دارد. همچنین امکاناتی مانند زنگ امنیتی و خدمات محافظت 24 ساعته در این هتل اهمیت دارند. تمام بخش‌های این هتل از پروتکل‌های بهداشتی پیروی می‌کنند و در آن کلینیک مو نیز به چشم می‌خورد. ملحفه‌ها و حوله‌های این مجموعه با دمای حداقل 60 درجه سانتی گراد شسته می‌شوند و محل اقامت میهمانان بعد از تمیز شدن مهر و موم می‌شود.

در این هتل امکان ورود حیوانات خانگی وجود ندارد و دسترسی آن برای ویلچر با برخی از محدودیت‌ها همراه است. در فضای باز این مجموعه مبلمان زیبایی به چشم می‌خورد و در آن علاوه بر رستوران، یک بار و یک کافی شاپ نیز وجود دارد. این هتل صندوق امانات در پذیرش و امکان استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه اضافه) را ارائه می‌دهد.

دریان سفر امید

اتاق‌های هتل دورا پرا

در هتل دورا پرا استانبول امکان رزرو اتاق استاندارد دو نفره با یک تخت خواب کویین فراهم شده است. این اتاق با مساحت 19 متر مربعی، بخشی مناسب برای اضافه کردن تخت کودک نیز دارد. اتاق تریپل این هتل برای 3 بزرگسال و 2 کودک مناسب است و به طور پیش فرض سه تخت خواب سینگل را در خود جای می‌دهد. این اتاق نیز مساحت 19 متر مربعی دارد.

اتاق دلوکس با یک تخت خواب کینگ و مناسب برای 2 بزرگسال و 1 کودک، با مساحت 30 متر مربعی طراحی شده است و امکانات مختلف را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد. بسیاری از اتاق‌های این هتل چشم اندازی رو به دریا دارند و در تمام 63 اتاق آن تهویه مطبوع، وای فای رایگان و امکانات بهداشتی کامل ارائه شده‌اند.

دسترسی هتل دورا پرا استانبول

هتل دورا پرا استانبول تنها 8 دقیقه با برج گالاتا فاصله دارد و دسترسی آن به میدان تکسیم نیز آسان است. این هتل در مسافت بسیار اندکی نسبت به موزه هنرهای مدرن، موزه پرا، گالری سالت و پلکان کاموندو قرار دارد. از جمله مراکز خرید نزدیک به هتل نیز باید به مرکز خرید دمیرورن استقلال مال، اسکله و مرکز تجاری تفریحی گالاتا پورت، بازار صحافلار و گرند بازار استانبول اشاره کرد.

مزایا و معایب هتل دورا پرا استانبول

این هتل از نظر نظافت و برخورد پرسنل، امتیاز بالایی را از گردشگران می‌گیرد. از جهت موقعیت مکانی نیز این مجموعه قابلیت‌های مناسبی دارد و دسترسی خوبی را در اختیار افراد قرار می‌دهد. اغلب مسافران از صبحانه و رستوران این هتل راضی هستند و امکانات آن را تایید کرده‌اند. البته هتل دورا پرا از نظر اندازه کوچک است و اتاق‌های آن نیز، به خصوص در سه تخته‌ها، فضای اندکی دارند. نوساز بودن هتل نیز از دیگر مزایای مهم آن است.

رزرو بهترین هتل‌ها با «بیسان گشت»

«بیسان گشت» مجموعه‌ای باتجربه در زمینه اجرای مستقیم انواع تورهای داخلی و خارجی است و سفرهای طبیعت گردی محبوبی را برگزار می‌کند. همچنین این مجموعه در زمینه خدمات رزرو هتل نیز فعالیت گسترده‌ای دارد و مسافران می‌توانند بهترین اقامت‌گاه‌ها را با قیمت‌های مختلف در آن ببینند. «بیسان گشت» در شهر استانبول، هتل‌های فوق العاده‌ای را به مسافران معرفی می‌کند که علاوه بر تنوع بالا، امنیت مناسبی نیز دارند. همچنین این هتل‌ها از نظر استانداردهای بین‌المللی تاییده شده هستند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از شرایط رزرو هتل در «بیسان گشت» می‌توانید از سایت این مجموعه با آدرس www.bisungasht.com دیدن کنید و یا با شماره تلفن 02191004446 تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیسان گشت
بیمه دات کام-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر
سلام پرواز ایرانیان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سلام پرواز ایرانیان