آشنایی با مبلمان کلاسیک به روایت مبلیران

مبلمان کلاسیک یکی از انواع مبلمان است که بسیاری از مردم تصور می کنند فقط در خانه های اشرافی باید از آنها سراغ گرفت اما این نوع مبلمان در میان طبقات متوسط جامعه نیز طرفداران فراوانی دارد از این رو مبلیران به معرفی ویژگی های این نوع مبلمان پرداخته است

به گزارش کاماپرس به نقل از مبلیران، این سبک از مبلمان بر حسب ویژگی های منحصر به فردی که دارد در بسیاری از شرایط می تواند به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها، مهمان دکوراسیون پذیرایی و یا حتی دکوراسیون نشیمن خانه شما باشد.

چیدمان با وقار مبل کلاسیک 

به طور کلی می توان گفت که مبل کلاسیک از گذشته تا به حال در دسته بندی ها و انواع متفاوتی تقسیم بندی شده است. با این حال ویژگی اصلی این نوع از مبلمان نوع مشخصی از وقار است که می تواند دکوراسیون منزل شما را تحت تاثیر خود قرار دهد. معمولاً در طراحی مبلمان کلاسیک از دسته ها و بدنه هایی چوبی استفاده می شود که در عین حفظ ظرافت خود در همنشینی با پارچه های زیبا و منحصر به فرد، ترکیب جذاب و چشمگیری را شکل می دهند. نکته مهمی که در رابطه با مبل کلاسیک می توان گفت آن است که شما نمی توانید آن را به واسطه ماهیت تماماً کلاسیکی که دارد با سبک های دیگری مانند مدرن ترکیب نمایید.اگر بخواهیم انواع مبل کلاسیک را معرفی کنیم می توانیم به مدل مبل کلاسیک فرانسوی، مبل کلاسیک انگلیسی، مبل کلاسیک لهستانی و… اشاره نماییم که در ادامه آنها را کامل تر بررسی خواهیم کرد.

مبلمان کلاسیک فرانسوی

آریاک سفر

یکی از مهم ترین و پرطرفدارترین انواع مبل کلاسیک، نمونه های فرانسوی آنهاست. این سبک از مبل کلاسیک بدنه و پایه های چوبی همراه با انحنایی دارد که باعث شده این مدل منحصر به فردتر از سایر انواع مبل کلاسیک به نظر برسد. بر روی بدنه چوبی مبل کلاسیک فرانسوی معمولاً از رنگ هایی همچون طلایی استفاده می شود که در کنار کنده کاری های صورت گرفته، ترکیب لوکس و جذابی را ایجاد می کند.

مبلمان کلاسیک انگلیسی

این نوع از مبل کلاسیک از لحاظ جزئیات طراحی مانند مبل کلاسیک فرانسوی نیست، اما فرم منحنی پایه ها را همچنان حفظ کرده است. معمولاً برای ساخت این نوع از مبل کلاسیک از چوب راش استفاده می شود و در کنار پارچه های طرحدار و زیبا ترکیب خوبی را می سازد که هیچ محدودیت رنگی نیز ندارد.

مبلمان کلاسیک لهستانی

مبل کلاسیک لهستانی طراحی بسیار متفاوت تری نسبت به سایر انواع مبل کلاسیک دارد. معمولاً در طراحی این نوع از مبلمان طرح های خلاقانه ای در ترکیب با حالت های منحنی مورد استفاده قرار می گیرند که می تواند فضای خانه شما را متفاوت تر جلوه دهد. نشیمن گاه مبل کلاسیک لهستانی نیز غالباً نسبت به سایر انواع مبل کلاسیک کوچک تر است و از این رو نیز فضای کمتری را در خانه اشغال خواهد کرد.

نکات مهم در انتخاب مبلمان کلاسیک

برای آن که بتوانید مبل کلاسیک مناسب دکوراسیون منزل خود را انتخاب و خریداری کنید باید نکاتی را مد نظر داشته باشید. برای مثال قبل از هر چیز باید بدانید که تصمیم دارید مبل کلاسیک خود را در کدام بخش از خانه تان قرار دهید. شما باید بر حسب فضایی که در نظر دارید، رنگ ابعاد و نوع مبل کلاسیک خود را انتخاب نمایید، بنابراین انتخاب مکان قرارگیری مبلمان از اولین و مهم ترین مسائل در انتخاب مبل کلاسیک خواهد بود.

مسئله دیگری که قاعدتاً باید در زمان انتخاب مبل کلاسیک خود مدنظر داشته باشید انتخاب پارچه مبل است. محصولات مبلیران از این بابت می توانند خیال شما را راحت کنند، چرا که در کنار استفاده از پارچه هایی زیبا و ظریف به دنبال آن هستند که دوام و استحکام پارچه ها را نیز حفظ نمایند. به همین دلیل هم در استفاده از مبل کلاسیک مبلیران شما هیچ نگرانی ای از طول عمر پارچه مبل کلاسیک خود نخواهید داشت. انواع مبل کلاسیک محصولات مبلیران فریم مستحکمی دارند و بدنه بادوام آنها در کنار نشیمن گاه و همین طور کوسن های مرغوب، ترکیب باکیفیتی را ایجاد کرده است.

مرتبط با : مبلیران
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز