چگونه در تبلیغ محصولات موفق باشیم؟

پاپ آپ استند
لست سکند

امروزه موضوع تبلیغات در بازاریابی و اثرات آن بر روی فروش شرکت‌ها برای همه ثابت شده است. می دانیم که تنها تولید و فروش کالا نمی تواند در عصر حاضر کافی باشد ،حتی اگر آن محصول از سطح کیفی بالایی برخوردار باشد بازهم لازم است تا از طرق مختلف مردم را از وجود چنین محصولی آگاه سازیم .از آنجا که امروزه بحث رقابت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است و شاهد تعدد کسب و کارهای مختلف در حوزه‌های گوناگون هستیم در این میان می‌توان گفت تبلیغات کارآمد و زیرکانه عامل موفقیت در این رقابت می‌باشد.

به گزارش کاماپرس، شما هم از آن دسته مدیران یا صاحبان مشاغلی هستید که همواره سعی دارند تبلیغات را به صورت حرفه ای داشته باشند و پیوسته در تلاش هستید تا بهترین ها را برای رقابت سالم فراهم آورند تا برتر و برگزیده شناخته شوند.
استفاده از سازه های نمایشگاهی و تبلیغاتی یکی از پر مخاطب ترین گزینه هایی است که اغلب مورد توجه است. در نظر داریم شما را با سازه ای جذاب و پرطرفدار آشنا نماییم که کمک می کند در محل برگزاری تبلیغات یا نمایشگاه، همایش ها، سالن های سینما، نشست های خبری و غیره با بک گراند اختصاصی که منحصر به تبلیغات برند است فعالیت کنید.
پاپ آپ استند نامی است که این سازه محبوب دارد و جزء لاینفک یک تبلیغات پر بازده است. می توانید مکان یا محل تبلیغات را با استفاده از پاپ آپ استند با رنگ های سازمانی و هویت بصری بیارایید و حتی سوژه های جذابی برای عکاسی تبلیغاتی داشته باشید.

مزایای پاپ آپ استند
• تبلیغات حرفه ای و متفاوت
• زمینه و بک گراند اختصاصی برند در محل تبلیغات
• بهترین ابزار برای معرفی برند، محصولات یا خدمات
• امکان ایجاد طرح های گرافیکی به صورت گسترده و وسیع
• جذب مخاطب و بازدید کنندگان
• انتخاب سازه با توجه به فضای مورد نظر
• طراحی پوستر بدون محدودیت در طرح و رنگ
• به چالش کشیدن ذهن مخاطب
• قابلیت نصب و اجرای سریع، بدون آموزش قبلی و به صورت تک نفره
• کاهش هزینه های اضافه در تبلیغات
• بدنه منعطف، سبک، با کیفیت و مقاوم

به گزارش ایسنا، اما چه نوع پاپ آپ استند هایی برای تبلیغات موجود است؟
انواع پاپ آپ استند
1. پاپ آپ استند 9*3، 7*3 خارجی سینوسی SU
2. پاپ آپ استند ویژه مگنتی 4*3 کیس کانترشو
3. پاپ آپ استند ویژه مگنتی 3*3 کیس کانترشو
4. پاپ آپ استند 4*3، 3*3، 2*3 مگنتی خارجی
5. پاپ آپ استند سوئیسی فنری 5*3، 4*3، 3*3 SU هاردکیس
6. پاپ آپ استند سوئیسی فنری 5*3، 4*3، 3*3 SU
7. پاپ آپ استند استوانه ای مگنتی ایرانی درجه 1 LX
8. پاپ آپ استند 5*3، 4*3، 3*3، 2*3، مگنتی فنری ایرانی درجه 1 LX
9. پاپ آپ استند 5*3، 4*3، 3*3، 2*3، ریلی فنری ایرانی درجه 1 LX
تنوع در ابعاد و نوع طراحی در پاپ آپ استند به گونه ای است که می توان بدون محدودیت بهترین گزینه را برای تبلیغات انتخاب نمود و در دو حالت تخت و خمیده نصب کرد. در صورتی که اطلاعات زیادی نسبت به این سازه ندارید از کارشناسان فروش بخواهید توضیحاتی را در این زمینه ارائه نمایند و یا با توجه به نوع نیاز برند، بهترین را پیشنهاد دهند. شاید در گذشته غرفه آرایی امری زمان بر و هزینه بردار بود که از چند روز قبل باید در محل تبلیغات افرادی حضور داشته و با صرف انرژی زیاد به فعالیت می پرداختند. اما با ظهور پاپ آپ استند نیاز به تعداد افراد، زمان، انرژی و هزینه های زیاد، کاهش یافت.

مرحله آخر چاپ است

راز آسمان پایتخت

چاپ باید به گونه ای با کیفیت و برتر صورت گیرد. خروجی چاپ با دستگاه های پلاتر انجام می شود که رنگ، طرح و نوشته ها از وضوح و شفافیت بالایی برخوردار خواهند بود. در مرحله بعد طرح چاپ شده باید لمینت شود.  پس از استفاده، پاپ آپ استند را جمع نموده و آن را در کیف محافظ برزنتی که اغلب از جنس مرغوب و درجه 1 است قرار دهید. درب این کیف به صورت زیپی است که از بالا باز و بست می شود. در صورتی که از کیف چرخدار استفاده کنید به راحتی می توانید پاپ آپ استند را در مسافت های طولانی حمل کنید. همچنین نوع پاپ آپ استند هاردکیس، محلی برای نگهداری پوستر نیز دارد که همه اجزاء را در یک باکس ضد ضربه و ایمن یکجا داشته باشید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : رسانه نقره ای
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز