قیمت‌گذاری منصفانه؛ شعار «سامان للتامین» است

بیمه سامان

اشتراکات تاریخی، مذهبی، قومی، زبانی، فرهنگی، مرزمشترک طولانی ۱۴۵۰ کیلومتری توأم با تراکم جمعیتی به سمت کشورمان و به تبع آن هزینه حمل و نقل ارزانتر و چهارده گذر گاه رسمی و بازارچه ای و… از جمله مزیت های نسبی ج.ا.ایران نسبت به رقبای تجاری و همسایگان آن کشور محسوب می شود. جمعیت ۶۵ الی ۷۰ درصدی شیعیان در کنار ۶ میلیون نفر ساکنین  اقلیم کردستان عراق که به دليل اشتراكات فراوان تمایل زیادی به انجام مبادلات تجاری و سرمایه گذاری با کشورمان دارند، فرصت استثنایی برای حضور فعالان اقتصادی ج.ا.ایران در آن کشور را فراهم آورده است.

به گزارش کاماپرس، صاحبان کسب و کار، وارد کنندگان و صادرکنندگان کالا و خدمات، تلاش می کنند با استفاده از پوشش های بیمه ای، امنیت فعالیت خود را تا حد زیادی تامین کنند، اما یک نگرانی همواره آنها را آزار می دهد و آن هم قیمت گذاری غیر منصفانه خدمات بیمه ای است.

کشور عراق یکی از مراکز اقتصادی مورد توجه تجار و بازرگانان ایرانی است و تبادلات تجاری دو کشور سالانه منافع بسیاری برای هر دو طرف دارد. از این رو فعالیت‌های مبتنی بر صنعت بیمه در این مراودات نقش اساسی دارد.

صاحبان کسب‌وکار، واردکنندگان و صادرکنندگان کالا و خدمات، تلاش می‌کنند با استفاده از پوشش‌های بیمه‌ای، امنیت فعالیت خود را تا حدزیادی تامین کنند؛ اما یک نگرانی همواره آنها را آزار می‌دهد و آن هم قیمت‌گذاری غیر‌منصفانه خدمات بیمه‌ای است.

به گزارش دنیای اقتصاد، «سامان للتامین» به عنوان شعبه شرکت بیمه سامان در کشور عراق که به تازگی فعالیت خود را آغاز کرده است، این اطمینان را به فعالان اقتصادی می‌دهد که نرخ‌گذاری خدمات بیمه‌ای را با استفاده از تعرفه‌های دقیق و فنی انجام داده و آنها را از استعلام‌های قیمتی متعدد بی‌نیاز می‌کند.

آریاک سفر

به گفته مدیران این شرکت، «قیمت‌گذاری منصفانه» را می‌توان محور اصلی فعالیت «سامان للتامین» خواند، به طوری که بیمه‌گذار نسبت به حق بیمه پرداخت شده و البته خسارت دریافتی، اطمینان داشته باشد. شرکت بیمه سامان با راه‌اندازی شعبه در عراق دور تازه‌ای از فعالیت خود را آغاز کرده و قصد دارد شیوه‌های تازه‌ای عملیات بیمه‌گری در خارج از مرزهای کشور را به نمایش بگذارد.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : بیمه سامان
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز