رونمایی بی‌سروصدای سامسونگ از گلکسی A11

سامسونگ در جدیدترین اقدام خود از گوشی گلکسی A11، به‌روزترین گوشی اقتصادی این شرکت که مشخصاتی قابل قبول نظیر دوربین سه گانه و پشتیبانی از شارژ سریع را در شناسنامه خود می‌بیند را رونمایی کرده است.

به گزارش کاماپرس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، گلکسی A11 جایگزین مستقیم گوشی های پر فروش A10 و A10s خواهد بود و هفته گذشته برخی مشخصات آن افشا شده بود. سامسونگ بی سر و صدا این موبایل را روی سایت رسمی خود قرار داده اما نکته عجیب عدم اشاره به مشخصات کامل آن است.

این گوشی در رده موبایل های اقتصادی قرار می گیرد و به همین خاطر سامسونگ به جای نمایشگرهای امولد آنرا به پنل ۶.۴ اینچی از نوع LCD مجهز کرده که رزولوشن ۷۲۰ در ۱۵۶۰ پیکسل را به همراه دارد. در گوشه سمت چپ این نمایشگر حفره ای دیده می شود که میزبان دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0 است.

قلب تپنده گلکسی A11 چیپستی ۸ هسته ای با حداکثر کلاک ۱.۸ گیگاهرتز است که کمپانی کره ای به مدل آن اشاره نکرده اما انتظار می رود که چیپست اگزینوس یا مدیاتک باشد. این گوشی اقتصادی از نظر پیکربندی حافظه هم در دو نسخه با ۲ و ۳ گیگابایت عرضه می شود که هر دو با ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهند بود. امکان افزایش حافظه از طریق اسلات microSD فراهم شده است.

آریاک سفر

سامسونگ گلکسی A11

در پنل پشتی گلکسی A11 که از پلاستیک ساخته شده، دوربین اصلی سه گانه، فلاش LED و اسکنر اثر انگشت به چشم می خورند. ماژول تصویربرداری شامل دوبین ۱۳ مگاپیکسلی با اپرچر f/1.8، الترا واید ۵ مگاپیکسلی با اپرچر f/2.2 و عمق سنج ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 می شود.

تامین شارژ دستگاه بر عهده باتری ۴ هزار میلی آمپر ساعتی قرار دارد که با شارژ سریع ۱۵ واتی سازگار است. بدنه گلکسی A11 ابعادی برابر با ۱۶۱.۴ در ۷۶.۳ در ۸ میلی متر و ۱۷۷ گرم وزن دارد. گوشی اقتصادی جدید سامسونگ در رنگ های آبی، مشکی، سفید و قرمز به دست کاربران می رسد اما قیمت و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نشده است.

مرتبط با : سامسونگ
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز