اهدای روزانه 10 هزار بطری الکل 75 درصد به دولت توسط شیرین عسل

لست سکند

گروه صنایع غذایی شیرین عسل با تولید روزانه 10 هزار بطری الکل 75 درصدی و اهدای رایگان آن به کمک دولت برای مقابله با ویروس کرونا آمد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام شیرین عسل، این مجموعه تولیدی برای کمک به دولت و در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی خود به تولید رایگان  الکل 75 درصدی می‌پردازد. در این مجموعه روزانه 10 هزار بطری الکل تولید شده و در اختیار  دولت قرار می‌گیرد تا در سراسر کشور بین مردم توزیع شود.

این مجموعه تولیدی همچنین با انتشار ویدئویی از خط تولید خود از چگونگی این اقدام و همچنین تلاش مجموعه برای تامین نیاز بازار خبر داده است.

از دیگر اقدامات مجموعه شیرین عسل برای مقابله با کرونا، اطلاع‌رسانی و انتشار مطالب کاربردی در این خصوص در صفحه اجتماعی شرکت است.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است که برند شیرین عسل جزو برندهای محبوب کشور در بین صنایع غذایی است و  مزایایی چون ارتباط مستحكم با مشتريان، تحقيق و تقحص،  نوآوري و خلاقيت، در دسترس بودن كالا و  ايجاد ارتباط مستمر با محاقل و مراكز علمي و تحقيقاتي را در پرونده خود دارد.

شیرین عسل همچنین در ششمین جشنواره ملی «برند محبوب» به انتخاب مصرف‌کننده که مهرماه 98 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، به‌عنوان برند محبوب مصرف کنندگان انتخاب شد و تندیس زرین این جشنواره را دریافت کرد.

مرتبط با : شیرین عسل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز