فراخوان ثبت نام در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات سرمایشی و گرمایشی 1401

بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی فراخوان ثبت‌نام داد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بیست و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات و تاسیسات سرمایشی و گرمایشی 22 الی 25 آذرماه از ساعت 10 الی 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان برگزار می‌شود.

از بخش‌های این نمایشگاه می‌توان به تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع، تجهیزات سردخانه‌ای و برودتی، انواع سیستم‌های تاسیساتی، انواع لوله و اتصالات و گروه‌های خدماتی و پیمانکاری اشاره کرد.

گروه‌های کالایی حاضر در این رویداد

از گروه‌های کالایی این نمایشگاه می‌توان  دیگ آب‌گرم، دیگ بخار، دیگ روغن، سیستم‌های گرمایشی از کف، گرمایش تابشی، سیستم‌های هوشمند کنترل گرمایش، انرژی‌های نو و تجدیدپذیر، انواع آبگرمکن، گرمایش داخلی و… را در گروه تجهیزات و سیستم‌های گرمایشی نام برد.

آریاک سفر

تجهیزات و سیستم‌های سرمایشی و تهویه مطبوع این نمایشگاه شامل پیکیج‌های سرمایشی، فن و فن کویل، کندانسور، پمپ‌های چگالنده سرمایشی و پمپ‌های حرارتی، سیستم‌های رطوبت‌زا، سیستم‌های هوشمند کنترل سرمایش، دریچه تنظیم هوا، سیستم پالایش هوا و … می‌شود.

از کالاهایی که در قسمت تجهیزات سردخانه‌ای وجود خواهند داشت می‌توان به انواع چیلر، سیستم‌های تبریدی مایع، یخ ساز و بستنی‌ساز، فریزر، سردخانه، کندانسورهای تبخیری، سیستم‌های برودتی سیار و… اشاره کرد.

از کالاهای سیستم‌های تاسیساتی می‌توان رادیاتور، حوله خشک‌کن، عایق‌های صوتی، عایق‌های حرارتی، مشعل و تجهیزات اطفای حریق، ابزرهای سنجش واندازه‌گیری، سیستم‌های فاضلابی و رسوب‌زداها و … را نام برد.

گفتنی است که انواع لوله و اتصالات نیز از کالاهای این نمایشگاه هستند و همچنین از گروه‌های خدماتی و پیمانکاری این نمایشگاه شرکت‌های خدمات فنی و مهندسی، خدمات تعمیر و نگهداری تاسیسات، انجمن‌ها، موسسات و … نیز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

انتهای پیام

نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز