فروش فوری خودرو با قیمت توافقی

برخی اوقات فروش فوری خودرو سبب می‌شود تا خودرو به قیمتی کمتر از ارزش روز فروخته شده و برخی اوقات فروشنده ضرر هنگفتی متحمل شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، برخی افراد هنگام نیاز، مشکل مالی یا خرید خودرو جدیدتر قصد می‌کنند ماشین خود را در کمترین زمان ممکن به صورت فوری به فروش برسانند که شاید ارزش واقعی آن در نظر گرفته نشود ؛ اما این مشکل یک راه‌حل کارآمد دارد.

اگر فردی بخواهد ماشین خود را به صورت فوری به فروش برساند و قیمت‌ها و پیشنهادات بازار مناسب نباشد، شرکت سوییچ پس از کارشناسی برای فروش، خودرو را از فرد خریداری می‌کند و از متضرر شدن افراد جلوگیری خواهد کرد.

همچنین اگر فرد فروشنده خواستار خرید خودرو مجدد باشد این شرکت به فرد کمک می‌کند تا خودرو مورد نظر را مناسب با بودجه تهیه کند.

آریاک سفر

مزایای فروش فوری خودرو در سوییچ

فروش خودرو در شرکت سوییچ در مدت زمان کوتاهی حتی کمتر از یک ساعت انجام می‌شود. در این فروش فوری نوسانات قیمت در بازار دور زده خواهد شد و طبق گفته سوییچ امنیت بالایی نسبت به بازارهای سنتی دارد.

چه خودروهایی به صورت فوری به فروش می‌رسند؟

پژو 206، پژو 207، پژو 2008، ساندرو، ساندرو استپ وی، تندر90، سراتو مونتاژ، سراتو وارداتی، اکسنت، النترا، جک اس 5، هایما اس 7، سیتروئن سی 3، فیدلیتی، دیگنیتی و مزدا 3 نیو از جمله خودروهایی هستند که در فروش فوری سوییچ قرار دارند.

خودروهایی که کارکردی بالاتر از 20 هزار در سال دارند، خودروهایی که در کاپوت و صندوق آن‌ها رنگ دارد و خودروهایی که دارای رنگ درسقف، ستون و شاسی هستند شامل طرح فروش سوییچ نخواهند شد.

البته گفتنی است سوییچ در سایت خود خدمت فروش قرار داده که فروشنده‌های مدل خودروهای گفته نشده می‌توانند برای فروش به آن بخش مراجعه کنند.

همانطور که گفته شد کارشناسی خودرو نیز در سوییچ انجام می‌شود که به گفته این شرکت از مزایای آن می‌توان به بررسی اصالت خودرو، بررسی 209 نقطه بدنه و فنی خودرو، ضمانت جبران خسارت تا صد میلیون تومان و ارائه برگه کارشناسی هولوگرام دار و ضمانت کارشناسی خودرو اشاره کرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سوییچ
نرم افزار حسابداری
همراه مکانیک-کاماپرس
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
آیرومارت-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز