ببینید در شبکه مخفی زنان چه می‌گذرد!

شبکه مخفی زنان تا چند روز آینده رونمایی خواهد شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ شبکه نمایش خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، پخش تیزر رسمی شبکه مخفی زنان نشان می‌دهد که قسمت اول این سریال طی روزهای آینده پخش خواهد شد.

البته با آنکه هنوز اولین قسمت این سریال پخش نشده، زیر تیغ ممیزی وزارت ارشاد رفته است؛ به گفته روابط عمومی نماوا سریال شبکه مخفی زنان مجوز رسمی خود را از ساترا دریافت کرده ولی با این حال وزارت فرهنگ و ارشاد دستوری برای ایجاد تغییراتی در تبلیغات این سریال صادر کرده است.

شبکه مخفی زنان را می‌توان جدیدترین سریال اختصاصی نماوا دانست که ژانر کمدی دارد و در بستری تاریخی روایت می‌شود که کارگردانی این سریال را افشین هاشمی و تهیه‌کنندگی آن را محمدحسن شانه‌ساززاده برعهده دارد همچنین فیلنامه این سریال را محمد رحمانیان بر اساس طرحی از محسن قرایی نوشته است.

آریاک سفر

شبکه مخفی زنان چرا تشکیل شد؟

طبق خلاصه داستان‌های منتشر شده؛ این سریال سال 1310 شمسی را به تصویر می‌کشد؛ زمانی که وزارت فرهنگ و هنر تصمیم می‌گیرد کانون بانوانی تشکیل دهد تا با تشکل‌های مشابه رقابت کنند و برصدد حذف آن‌ها برآیند. این ماموریت را به میرزا محمود زنبورکچی می‌دهند که او کارمند عالی‌رتبه سجل احوال است.

عوامل شبکه مخفی زنان

از بازیگرانی که در این سریال ایفای نقش کرده‌اند می‌توان مهدی هاشمی، سیامک انصاری، حمید فرخ‌نژاد، باران کوثری، لیلا حاتمی، یلدا عباسی، مونا فرجاد، شقایق دهقان، شهرام مسعودی، رضا بهبودی، امیرحسین رستمی، محمدرضا آزادفر و … را نام برد.

افشین هاشمی که اولین سریال شبکه خانگی خود را برای نماوا آماده کرده در سال 1354 متولد شده است. او فیلنامه‌نویس، کارگردان، بازیگر و نوازنده‌ای است که ارشد کارگردانی خود را از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه تهران دریافت کرده است.

از فیلم‌هایی که اخیرا در آن به ایفای نقش پرداخته می‌توان به روز ششم، پسران دریا، سال دوم دانشکده من، سینما شهر قصه، من اینجا هستم، قطار آن شب و … اشاره کرد.

او همچنین کارگردانی فیلم‌هایی همچون خداحافظ دختر شیرازی، خاله قورباغه، گذر موقت، صدای آهسته و خسته نباشید را برعهده داشته است.

افشین هاشمی همچنین جایزه سیمرغ بلورین ویژه هیئت داوران برای نقش مکمل مرد برای فیلم پابرهنه در بهشت را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : نماوا
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز