۹ نکته درباره بامن 24 و خدمات پرداختی آن

اپلیکیشن «بامن 24» در زمینه فروش شارژ، بسته اینترنت، پرداخت قبوض- آب، برق، گاز، جریمه راهنمایی و رانندگی و …- به کاربران خود خدمات ارائه می‌دهد. این محصول با قالب پنل فروشگاه، وب سایت و اپلیکیشن به مخاطبان ارائه می‌شود. با اجرایی شدن حذف قبوض کاغذی، بامن 24 تمرکز خود را بر استعلام و پرداخت قبض دارد.

در ادامه کاماپرس 9 نکته از این مجموعه را برای اطلاع بیشتر خوانندگان و کاربران منتشر می‌کند؛

1. اپلیکیشن بامن 24 توسط شرکت ساینا پرداز گسترش شرق بر بستر آنلاین تاسیس شد. این شرکت عضو پارک علم و فناوری خراسان در مرکز رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

2. ثبت نام در این اپلیکیشن امکان استعلام آنی قبوض شهری و خدماتی، ذخیره اطلاعات قبض‌ها، پرداخت دسته جمعی قبض‌ها و امکان مشاهده سوابق پرداخت در گزارش‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

3. کابران با استفاده از بامن 24 علاوه بر خرید شارژ مستقیم و دریافت پین کد، از تخفیف برای خرید شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل بهره مند می‌شوند. همچنین خدماتی مانند خرید بسته‌های ویژه اینترنت برای مشتریان این سامانه وجود دارد.

آریاک سفر

4. سامانه بامن 24 از اطلاعات خصوصی کاربران خود تا حد امکان محافظت می‌کند. در همین راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای امنیت بیشتر کاربران در استفاده از سامانه را توسعه می‌دهد.

5. کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از سرویس‌های این برنامه یا هر یک از خدمات از جمله دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، استفاده از داده کاوی، روبات یا روش‌های مشابه مانند جمع آوری داده‌ها و ابزارهای استخراج نیستند.

6. سامانه بامن 24 کلیه اطلاعات درباره رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها را از طریق ایمیل یا پیامک به کاربران خود اطلاع رسانی می‌کند.

7. وبلاگ این مجموعه مطالبی درباره اپلیکیشن پلیس من- خدمات الکترونیک پلیس بعلاوه 10-، ثبت نام وام یک میلیون تومانی کرونا، توزیع سیم کارت شاد دانش آموزی، حذف قبض کاغذی تلفن ثابت و فعالسازی پیامک قبض تلفن ثابت و … به کاربران خود ارائه می‌دهد.

8. پیگیری ثبت نام سیم کارت رایگان در سامانه رهگیری مرسولات پستی، آموزش پنج روش استعلام رجیستری از سامانه همتا، راهنمای قدم به قدم و ثبت نام کارت ملی هوشمند در وب سایت ان.سی.آر و … از مطالب آموزشی ارائه شده در وب سایت بامن 24 است.

9. سامانه بامن 24، نماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت را دارد. سابقه فعالیت ثبت شده برای این سامانه توسط مرکز توسعه تجارت، یک سال و 10 ماه است.

مرتبط با : بامن24
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز