۹ نکته برای آشنایی بیشتر با ستاره اول

لست سکند

«شرکت ستاره درخشان همراه کیش» با نام تجاری «ستاره اول» در سال 1394 فعالیت خود را آغاز کرد. شروع فعالیت این مجموعه با 6 نفر بود. کوتاه کردن چرخه دریافت قبوض و تسریع در روند وصول مطالبات، روش راحت و سریع خرید شارژ مشترکین اعتباری به صورت الکترونیکی و توسعه و تنوع محصول با تحلیل نیاز مشترکین، از اهداف این شرکت است.

ستاره اول مدعی است که فعالیت‌هایش منجر به حذف واسطه‌ها و توسعه فروش انواع محصولات همراه اول از جمله شارژ فوق‌العاده، بانوان، جوانان، وفاداری و … شده است.

کاماپرس در ادامه به 9 نکته درباره این مجموعه می‌پردازد که برای فعالان حوزه فناوری اطلاعات می‌تواند مفید باشد؛

1. شرکت درخشان همراه کیش در حال حاضر با مدیریت محمدجواد صدوقی در حال فعالیت است. اکنون بیش از 100 نفر در این مجموعه مشغول به کار هستند.

2. کد دستوری ستاره یک مربع، اپلیکیشن ستاره یک، سایت رندترین، سایت ستاره سیم، فروش شارژ سازمانی، سرمایه گذاری و تلفن گویای صد ستاره، از خدمات این مجموعه اعلام شدند.

راز آسمان پایتخت

3. کسب نشان دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، کسب مجوز پرداخت یاری از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، کسب بالاترین درآمد عملیاتی در بین شرکت‌های گروه همراه اول در سال مالی منتهی به آبان ماه 1399، کسب رتبه نخست در شاخص بهره‌وری کل عوامل در بین شرکت‌های گروه رایانه در رویداد صد شرکت برتر ایران، از افتخارات این مجموعه محسوب می‌شود.

4. سال گذشته این شرکت در سومین نمایشگاه کار ایران قسمت فناوری اطلاعات و بانکداری حضور داشت. همچنین این مجموعه در نمایشگاه الکامپ سال 1398 نیز حاضر شد و محصولات ستاره اول را توسط دو وبسایت «ستاره سیم» و «رندترین» به بازدیدکنندگان ارائه داد.

5. اپلیکیشن «ستاره یک» که متعلق به مجموعه ستاره اول است، در سال جاری پویش جدیدی را تحت عنوان «کاروان مجازی اربعین» برگزار کرد.

6. امسال این مجموعه در بیست و سومین دوره رتبه‌بندی صد شرکت برتر ایران، در شاخص بهره‌وری کل عوامل، میان شرکت‌های گروه رایانه، رتبه نخست را به دست آورد.

7. ستاره اول در سال جاری، 2 هزار و 220 بسته ارزاق رمضان در مناطق کم برخوردار توزیع کرد؛ بعلاوه 42 هزار بسته نوشت‌افزار ایرانی توسط این مجموعه به دانش‌آموزان مناطق کم برخوردار اهدا شد.

8. همچنین امسال این شرکت در راستای کمک به بهبود شرایط کرونایی، بخشی از تجهیزات بیمارستانی مورد نیاز یکی از بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران را تامین کرد. این مجموعه در یازدهمین نمایشگاه کار آنلاین نیز حضور داشت.

9. میزان رشد درآمد عملیاتی این مجموعه 77 درصد اعلام شد. میزان سود این مجموعه تا بهمن ماه سال جاری دو هزار و 61 میلیارد ریال بود.

مرتبط با : ستاره درخشان همراه کیش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز