۸ نکته درباره پلتفرم اکسیر و معاملات ارزی

لست سکند

«اکسیر» یک پلتفرم بومی هوشمند برای خرید و فروش ارز و به طور کلی دارایی‌های دیجیتال- هر دارایی قابل تبدیل به توکن- است. تیم اکسیر با بررسی و شناخت نیاز کاربران ایرانی و پتانسیل‌های فناوری نوین بلاکچین، اقدام به طراحی و توسعه پلتفرمی برای پاسخ‌ به تمام نیازها و استفاده از فرصت‌های این حوزه در ایران کرد. کاربران اکسیر بدون دغدغه امکان جلوگیری از بلوکه شدن دارایی‌ها و یا بسته شدن حساب کاربری خود در مبادلات و تبدیلات خارجی، فرصت برآورده کردن تمام سرویس‌های موردنظرشان را روی یک پلتفرم بومی دارند.

کاماپرس در ادامه نکاتی از این مجموعه را برای اطلاع بیشتر خوانندگان ارائه می‌دهد؛

1. محمد بهاء‌الدین و علیرضا بیکوردی هم بنیانگذاران مجموعه اکسیر هستند. این مجموعه از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرد. تعداد نیروی انسانی فعال در اکسیر 16 نفر اعلام شده است.

2. ارائه ابزارهای تحلیل تکنیکال و فاندامنتال برای کاربران حرفه‌ای، کیف پول الکترونیکی با قابلیت شارژ و برداشت به صورت خودکار و آنی، ارائه سرویس چت در پلتفرم برای ارتباط میان کاربران در زمان خرید و فروش و … از خدمات این مجموعه است.

3. تیم اکسیر از سه بخش تحقیق و مدیریت دانش، پیاده سازی و توسعه و عملیات و مدیریت کسب و کار تشکیل می‌شود.

راز آسمان پایتخت

4. از اطلاعیه‌های موجود در وبسایت این مجموعه می‌توان به بیانیه مشترک سه نهاد صنفی فعال در حوزه رمز ارز، اپلیکیشن موبایل اکسیر، آینده شبکه ریپل و توکن ایکس.آر.پی، هشدار در خصوص تراکنش‌های نامعتبر، پشتیبانی اکسیر از فورک جدید شبکه ریپل و … اشاره کرد.

5. سطوح معاملات این مجموعه به پنج دسته با عنوان‌های میگو، ماهی، دولفین، هشت‌پا و نهنگ دسته بندی شده است. هر سطح میزان کارمزد و برداشت مخصوص به خود را دارد. در برداشت‌ها و دریافت‌ها و کارمزدها نوع ارز نیز تعیین کننده است.

6. هنگام برداشت ریالی کاربران از کیف پول خودشان، مبلغ 10 هزار تومان به عنوان هزینه‌های بانکی از آن‌ها دریافت می‌شود. اکسیر در صورت فروش بیت کوین توسط کاربران، کارمزد فروش را به صورت تومان دریافت می‌کند. در هنگام خرید بیت کوین نیز کارمزد خرید از خریدار، به صورت بیت کوین کسر می‌شود.

7. این مجموعه تاکنون تاییدیه دانش بنیان معاونت علمی و فناوری نهاد ریاست جمهوری، عنوان کسب و کار برگزیده در حوزه ارز دیجیتال توسط شرکت خدمات انفورماتیک ایران و تندیس و لوح تقدیر هشتمین همایش بزرگ بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت را کسب کرده است.

8. کاربران با دعوت دوستان خود به اکسیر، امکان دریافت دائمی 40 درصد از کارمزد تمامی معاملات آن‌ها را از این مجموعه خواهند داشت.

مرتبط با : اکسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز