۸ نکته برای آشنایی با مجموعه رایان ونچرز

شرکت «کسب و کار شتاب سرزمین پارس» یا «رایان ونچرز» از سال 1395 با عنوان یک مجموعه سرمایه‌گذاری خطرپذیر کار خود را آغاز کرد. این مجموعه با هدف مرتفع کردن خلا موجود در زیست‌بوم سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور و ارائه خدمات مورد نیاز برای گذار موفق ایده‌ها به استارتاپ ایجاد شد. همچنین این مجموعه در خصوص انسجام استارتاپ‌ها و جلوگیری از رها شدن طرح‌هایی که از شبکه شتابدهی کشور خارج شده‌اند نیز، اقداماتی صورت می‌دهد.

در ادامه کاماپرس 8 نکته از این مجموعه را برای علاقمندان و فعالان حوزه سرمایه‌گذاری، استارتاپ‌ها و کارآفرینی مطرح می‌کند؛

1. اکنون مدیریت رایان ونچرز را حمیدرضا هنرکار باباخانی بر عهده دارد. شرکت رایان ونچرز در حوزه‌های فین تک، بلاکچین، هوش مصنوعی، سایر حوزه‌های علمی و به طور اختصاصی حوزه اینترنت اشیا فعالیت دارد.

2. این مجموعه به استارتاپ‌های منتخب در قالب تامین سرمایه، محل استقرار استارتاپ‌ها، شبکه ارتباطی و مشاوره و منتورینگ خدمات و امکانات ارائه می‌دهد.

3. متقاضیان ابتدا باید ایده استارتاپی خود را برای مجموعه رایان ونچرز معرفی کنند. سپس فایل ارائه خود را برای این مجموعه بارگذاری کرده و اطلاعات مالی کسب و کار مدنظرشان را به این شرکت ارائه دهند.

آریاک سفر

4. رایان ونچرز ایده و کسب و کار موردنظر را بررسی می‌کند تا متقاضیان پس از طی مراحل این مجموعه بتوانند از خدمات مختلف آن برخوردار شوند. این مجموعه در صورت تایید ایده و نمونه اولیه محصول به استارتاپ‌ها متناسب با نوع محصول و سایر ویژگی‌ها سرمایه اولیه را ارائه می‌دهد.

5. همپا، اینستا چاپ، کارچین، دیالوگ و … از استارتاپ‌هایی هستند که توسط این مجموعه شتاب داده شدند.

6. مجموعه‌هایی مانند گروه مالی و سرمایه گذاری شریف، کارمانا، صندوق مالی توسعه تکنولوژی، سرمایه گذاری خوارزمی، سرمایه گذاری آتی نگر سپهر ایرانیان، بانک صادرات ایران و … از شرکای تجاری رایان ونچرز محسوب می‌شوند.

7. این شرکت خدمتی تحت عنوان نوآوری سازمانی نیز به متقاضیان ارائه می‌دهد. نوآوری سازمانی اجرای یک ایده، محصول، روش، خدمت و یا استراتژی جدید برای بهبود کاربری و کیفیت خدمات ارائه شده در هر سازمان است. متقاضیان می‌توانند ایده خود را در خصوص ایجاد تغییرات سازمانی با رایان ونچرز مطرح کنند.

8. وبلاگ این شرکت حاوی مطالبی درباره وب اپلیکیشن‌های موبایل و چگونگی فعالیت آن‌ها برای تغییرات برنامه‌های موبایلی، داستان‌ استارتاپ‌های شکست خورده، استارتاپ‌های حوزه بلاکچین، قوانینی برای مشتاقان کارآفرینی و … است.

مرتبط با : رایان ونچرز
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز