۸ حقیقت خواندنی درباره آژانس تبلیغاتی اشاره

لست سکند

آژانس تبلیغاتی «اشاره» خلاقیت را جوهر کار خود می‌داند و معتقد است که به وسیله دانش حرفه‌ای، پژوهش مدار و بومی شده اعضای گروهش می‌تواند در ارتباطات بازاریابی موثر و نوین، رویاهای خود را تحقق بخشد. این آژانس تبلیغاتی مجری انحصاری تبلیغات محیطی و رادیوصدا، نمایشگاه بین‌المللی اصفهان و بیلبوردهای شهری است.

کاماپرس در ادامه به نکته جالب درباره آژانس تبلیغاتی اشاره می‌پردازد که مطالعه‌شان برای علاقمندان به حوزه تبلیغات خالی از لطف نیست؛

۱. آژانس تبلیغاتی اشاره در سال ۱۳۷۶ تاسیس شد و به عنوان عضوی از خانواده «دی.ان.ای یونیون» فعالیتش را ادامه داد. آژانس اشاره از آنجا که رشد خود را درگرو رشد برندها می داند، صرفا به ارائه خدمات بسنده نمی‌کند و به شراکت راهبردی بلندمدت با شرکت ها و برندها نیز فکر می‌کند.

۲. شرکت دی.ان.ای.یونیون بزرگترین هولدینگ ارائه‌ی خدمات بازاریابی و ارتباطات در ایران است. این شرکت متشکل از گروهی یکپارچه است که اعضای آن با وجود داشتن سابقه‌های متفاوت متعلق به یک خانواده هستند. به عبارت دیگر هرکدام از این اعضا یک دی ان ای هستند که وقتی در کنار هم قرار میگیرند مجموعه‌ای خلاق، صادق و قوی را به وجود می‌آورند.

۳. محمد موسوی به عنوان مدیرعامل، به همراه محسن یارمحمدی، شاهرخ معینی، رامش خطیب و پنج عضو دیگر، اعضای آژانس تبلیغاتی اشاره را تشکیل می‌دهند.

راز آسمان پایتخت

۴. در واحد تبلیغات اشاره، با توجه به نیاز و خواسته مشتریان، با تاکید بر استفاده از آخرین تحقیقات، بهترین راه حل و و نتیجه در نظر گرفته می‌شود . از مشتریان آژانس تبلیغات اشاره می توان به بانک مسکن، فومن شیمی، بانک تجارت، شرکت تجارت شرق، شرکت سامسونگ، داروخانه دکتر عبیدی اشاره کرد.

۵. از خدمات واحد تبلیغات برای رسانه‌ها، استراتژی رسانه‌ای متناسب با مخاطب و اهداف کمپین، برنامه‌ریزی رسانه‌ای با استفاده از نرم افزارهای تخصصی است. از مشتریان واحد تبلیغات رسانه‌ای آژانس اشاره می‌توان شرکت هواپیمایی آسترین، مجموعه‌ی نامی نیک نهاد، شرکت هنکل پاک وش، شرکت پارس حیات نام برد.

۶. آژانس تبلیغاتی اشاره برای اولین بار در ایران واحدی را مستقل از خدمات تبلیغاتی به موضوع برندینگ اختصاص داده است. برند رامک، فروشگاه های زنجیره ای رفاه، صرافی زروان، گروه میعاد از جمله مشتریان آژانس اشاره در این حوزه هستند.

۷. در سومین دوره جشنواره تبلیغات ایران، آژانس تبلیغاتی اشاره رتبه دوم را کسب کرد و موفق به دریافت شاهین نقره‌ای شد.

۸. آژانس تبلیغاتی اشاره در سال جاری، اکران بیلبوردهای شهری، برندهای هوفنبرگ، پیلاپیلا، بیمه رازی و عمو سبزی فروش، همچنین اکران بیلبورهای برند سیم و کابل راجین را در نمایشگاه برق و اتوماسیون صنعتی، در کارنامه کاری خود دارد.

مرتبط با : آژانس تبلیغاتی اشاره
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز